Re: zaměstnanec rozbil auto klienta-na o
Autoservis nemá pojištění odpoivědnosti za škodu?
Klient předal vozidlo autoservisu. Ten je odpovědný za předání svěřeného vozidla v pořádku. Pokud vznikla škoda, pak oprávněně klient požaduje po servisu.
Za zaměstnance je odpovědná obch. společnost( popř. fyz. osoba -OSVČ).
Re: zaměstnanec rozbil auto klienta-na o
mhmmmm to se teda nestačím divit. podnikat v dnešní době a tohle nemít pojištěno? navíc - pokud to půjde z havarijní pojistky majitele, škrtnou mu v havarijní pojistce bonusy. to by taky mohl po autoservise žádat, (alespoň neoficiálně)...
Re: zaměstnanec rozbil auto klienta-na o
no jo, ale jak rychle náhradu za auto dostat?
tady jde o praktické řešení a rychlost s jakou náhradu dostane. servis od toho chce dát ruce pryč, pojistku nemá.
a soudit se? no tak to je asi na hodně dlouho.
mně připadá, že to havarijko je ještě pro obyčejného smrtelníka nejrychlejší vyřízení.
ale třeba je ten poškozený podnikavec, kterému se bude chtít chodit po soudech.
Re: zaměstnanec rozbil auto klienta-na o
po soudech se asi nikomu chodit nechce, ale určitě by měl odškodnění vymáhat po servisu
může se stát, že pan majitel měl zam-ce, který prováděl opravu zaměstnaného tzv. "načerno", ale to už je jeho problém, jak se s tím popere
já, jako zákazník bych požadovala škodu nahradit od servisu
a jsem přesvědčena, že u soudu by uspěl (i když v našem státě je možné vše, že ho třeba ještě odsoudí za to, že si měl zjistit, kam dává auto do opravy apod.)
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.