Re: asi pro právníka
Nekoupila jste nemovitost, nejste zapsána jako její vlastník v katastru. Jen jste uzavřela kupní smlouvu, podle které kupujete konkrétní nemovitost v konkrétním stavu a začala jste platit zálohy kupní ceny. Protože prodávají nemůže dostát svému závazku (prodat Vám nemovitost v konkrétním stavu), mělo by dojít ke snížení její ceny. Najděte si advokáta.
Vážená paní, teď jsem se dostal k počítači a pročetl si reakce lidí na Váš problém-znovu opakuji,nejsem právník, ale přečtěte si následující § 601 Výhrada vlastnictví
Má-li vlastnictví k prodané movité věci přejít na kupujícího až po zaplacení ceny, musí být tato výhrada dohodnuta písemně. Nevyplývá-li ze smlouvy něco jiného, přechází nebezpečí nahodilé zkázy a nahodilého zhoršení na kupujícího odevzdáním věci.
Opravdu záleží na přesném znění Vaší smlouvy a na tom, zda dokážete, že jste nepřevzala nemovitost ještě před konečným doplacením poslední splátky, - převod na katastru je již něco jiného-pozor na to! Vezměte doklady, které máte a upalujte za právníkem. Pokud si ho nemůžete dovolit, doporučuji navštívit tyto stránky -
http://www.bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/zvyhodneni.htm
l mám to vyzkoušené a fungují přesně.Vyplatí se Vám to.Hodně štěstí Zdeněk
Pro " páju " - pokud dobře čtu, paní koupila nemovitost...dle obč.zákoníku sepsala smlouvu-obsah znění není přesně znám - proto jsem upozornil na možnost, že odevzdáním klíčů si bere kupující na sebe riziko živelných pohrom dle tohoto ustanovení-takže prosím, neurážejte snahu o objektivní posouzení věci. Zdeněk
Vážení, omlouvám se nejen za zpoždění odpovědi, ale uznávám, že jsem si pletl holinky i hodinky.Na svou obhajobu uvádím, že se oboje natahuje a tak je to podobné...Byl jsem objednán u právníka a tady je jeho odpověď ODPOVĚĎ NA DOTAZ (odpovězeno 11.09.2011,