Re: opravdu mi nikdo neporadí ?
>>>Prosím o radu,jsem v tom začátečnice, jak mám
>>>vypracovat ekonomické vyhodnocení, které má být
>>>použito pro
>>>soutěž - získání zakázky, jaké podklady mám vychystat
>>>?
>>>Děkuji
>>
>>Nic ve zlém, ale to jim na té zakázce asi moc
>>nezáleží, když to svěřili začátečnici, to Vám určitě
>>udělali
>>ve zkušební době.
>>Nejlepší by asi bylo poradit se u Kalouska nebo radši
>>přímo na min.obrany.
>
>Promiňte, ale myslíte si, že si zasloužím kritiku?
>nemáte-li radu, tak nic ve zlém, raději nerejpejte.
Vždyť je to jednoduchý podle vzorce:
- Zakázku zhotoví firma které to zadáme za X
- Náš vejvar = 1/2 X
- Na úplatky taktéž = 1/2 X
- Nabídková cena zakázky = 2 X
Kalousek i Vondra budou radostí přímo řehtat.
Asi jste se všichni rozhodli pro nejapné vtipy, jsem všeobecná účetní u stavební firmy a ředitel po mně chce ekonomické vyhodnocení, nikdy jsem to nikde nedělala, žádné podklady mi nedal. Potřebovala jsem jen poradit, ale jak je vidět, tady se to nepovede.
>>>>>>>>Prosím o radu,jsem v tom začátečnice, jak mám
>>>>>>>>vypracovat ekonomické vyhodnocení, které má být
>>>>>>>>použito pro
>>>>>>>>soutěž - získání zakázky, jaké podklady mám vychystat
>>>>>>>>?
>>>>>>>>Děkuji
>>>>>>>
>Asi jste se všichni rozhodli pro nejapné vtipy, jsem
>všeobecná účetní u stavební firmy a ředitel po mně chce
>ekonomické vyhodnocení, nikdy jsem to nikde nedělala,
>žádné podklady mi nedal. Potřebovala jsem jen poradit,
>ale jak je vidět, tady se to nepovede.
Doporučuji najít ekonoma praktika, který s tím má zkušenosti. Ale bez zadávací dokumentace s tím stejně nehnete.
Zkuste najít příslušnou zakázku, máte u nich napsané i požadavky ekonomické a finanční způsobilosti
http://www.isvzus.cz/usisvz/usisvz01004Prepare.do