Vlákno názorů k dotazu Odstupné od jana h - Re: odstupné Pokud máte důvody pro okamžité zrušení pp...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2011 13:18

    jana h (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    Pokud máte důvody pro okamžité zrušení pp dle § 55, tak mu odstupné nenáleží. Z diskuze ste asi pochopil(a), že formulovat to na papír, tak jak píšete, nelze. Možná ale , že vzniklo mnoho povyku pro nic. Obecně je bohužel pojem výpověď zažítý mezi laiky jako synonymum pro ukončení PP - takže se toho diskutéři možná zbytečně rozohněnně chytli. Možná máte vše papírově v pořádku.

    Jinak opravdu nechápu vás všechny, co ste se do diskuze zapojili , tazatele zesměšnili a přitom neodpověděli. Někteří z vás jsou dle historie opravdu odbornící, o to víc mě mrzí takové reakce. Píšete, že nemáte čas na bláboly a pod, tak prostě nereagujte vůbec a hotovo :) Ve výsledku ste se jen skoro všichni vzájemně poplácali po ramenou,jak ste chytří a přitom odpověď žádná.







    Dobrý den,
    >náleží zaměstnanci odstupné, když dostal výpověd
    >okamžitou za hrubé porušení pracovní kázně?

  • 10. 10. 2011 13:39

    Lenka28 (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    Ano, také s Vámi souhlasím. Po přečtení tohoto vlákna začínám mít pocit, že se tady poslední dobou jen ponižují tazatelé, kritizují odpovídající a pár znalých jedinců si tady honí triko. Promiňte, ale je to můj názor - a takto to na mě poslední dobou působí.

  • 10. 10. 2011 13:47

    m. (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    Milá dámo, tady nikdo nikoho neponižuje, ale pokud se ptá na základní věci
    někdo, kdo se tím ž i v í , tak zůstává rozum stát. Oni ti poradci museli studiu
    zákonů věnovat nejen řady hodin, ale i dnů, týdnů a měsíců a a někdo očekává, že se toto všechno dá předat jedinou větou, aniž by tazatel aspoň otevřel příslušný zákon, který je zde na liště. Ptá-li se personalistka na otázky ze zákoníku práce, tak to je síla.

  • 10. 10. 2011 13:57

    jana h (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    Milý m.
    z čeho usuzujete, že tento dotaz je od personalisty ??

    "Dobrý den,
    náleží zaměstnanci odstupné, když dostal výpověd okamžitou za hrubé porušení pracovní kázně? "


    A jen tak mimochodem, nikdo nenutí odborníky, kteří v potu tváře celé měsíce studovali ..., aby své zkušenosti lehce a zadarmo předali dál. Otázka dobrovolnosti a chutě někomu pomoci . Ale obecně si myslím, že když má někdo chuť a hlavně čas se tady rozsáhle rozepisovat a přitom neodpovědět, tak by mohl mít i čas jednoduše odpovět nebo alepson odkázat na § apod.




    >
    >Milá dámo, tady nikdo nikoho neponižuje, ale pokud se
    >ptá na základní věci
    >někdo, kdo se tím ž i v í , tak zůstává rozum stát.
    >Oni ti poradci museli studiu
    >zákonů věnovat nejen řady hodin, ale i dnů, týdnů a
    >měsíců a a někdo očekává, že se toto všechno dá předat
    >jedinou větou, aniž by tazatel aspoň otevřel příslušný
    >zákon, který je zde na liště. Ptá-li se personalistka
    >na otázky ze zákoníku práce, tak to je síla.

  • 10. 10. 2011 13:59

    all (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    >Milý m.
    >z čeho usuzujete, že tento dotaz je od personalisty
    >??
    >
    >"Dobrý den,
    >náleží zaměstnanci odstupné, když dostal výpověd
    >okamžitou za hrubé porušení pracovní kázně? "
    >
    >
    >A jen tak mimochodem, nikdo nenutí odborníky, kteří v
    >potu tváře celé měsíce studovali ..., aby své
    >zkušenosti lehce a zadarmo předali dál. Otázka dobrovolnosti
    >a chutě někomu pomoci . Ale obecně si myslím, že když
    >má někdo chuť a hlavně čas se tady rozsáhle
    >rozepisovat a přitom neodpovědět, tak by mohl mít i čas
    >jednoduše odpovět nebo alepson odkázat na § apod.

    Takže , podle vás, odpověď měla být jednoslabičná :

    ne.
    >
    >
    >
    >
    >>
    >>

  • 10. 10. 2011 14:07

    adél (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    ano :-) vaše tělo a těla těch ostatních by vloučilo mnohem méně žluči, nezvedal by se Vám tlak a vrásky by se tolik neprohlubovaly. nebylo by to lepší?

  • 10. 10. 2011 14:08

    jana h (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    Nikoliv, jen mi vadí s jakým despektem a nadřazeností se tu někdy odpovídá. Nic víc nic míň. Opravdu z dotazu, který stál na počátku neplynulo, že se dotyčný personalistikou živí, takže taková smšť co následovala byla dle mě zbytečná.
    No , co jsem chtěla, to jsem vyjádřila, škoda času to dál rozebírat.
    Přeji hezký zbytek dne.


    >Takže , podle vás, odpověď měla být jednoslabičná :
    >
    >ne.
    >>
    >>
    >>
    >>
    >>>

  • 10. 10. 2011 14:28

    all (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    >>Nikoliv, jen mi vadí s jakým despektem a nadřazeností
    >>se tu někdy odpovídá. Nic víc nic míň. Opravdu z
    >>dotazu, který stál na počátku neplynulo, že se
    >>dotyčný
    >>personalistikou živí, takže taková smšť co
    >>následovala
    >>byla dle mě zbytečná.
    >>No , co jsem chtěla, to jsem vyjádřila, škoda času to
    >>dál rozebírat.
    >>Přeji hezký zbytek dne.
    >
    >Přesně tak......

    Ono je mi spíš líto toho, koho vůbec může napadnout, že při porušování čehokoliv, by mohl ještě mít nárok na odstupné. Ať už to byl zaměstnanec nebo zaměstnavatel. I když pak to v naší republice tak vypadá.
    >
    >

  • 10. 10. 2011 13:55

    pája

    Re: odstupné
    taktak, když si přečtete původní dotaz tazatelky- personalistky a některé vybrané kvalifikované odpovědi odpovědi taky odborníků personalistů, tak rozhodně jde o ponižování a honění si trika, takové snůšky blbostí, které vytvoří tito odborníci, ohrožují jeich zam-tele a oni tady zesměšňují sami sebe. Když se navíc podíváte do pravidel diskuize výše, tak zjistíte, že tato diskuze není zvláštní školou pro blbé a neznalé, ale odbornou diskuzí na různá témata, která je třeba dotáhnout, dovysvětlit a pod. Ptá-li se chudák zam-nec na řešení problému, lze ledacos tolerovat, není to žádný odborník, musí se živit rukama. Ptá-li se ale osoba, která řeší ve firmě existenční záležitosti právě těch zaměstnaců, kteří i na ni vydělávají a ptá-li se tak, jak se zde poslední dobou opakuje, pak nejde o opdborné posouzení nebo radu, ale o šok z toho, že někdo dokáže vyplodit takové hovadiny a ještě se kolem toho někteří dusí..

  • 10. 10. 2011 14:28

    H.Hanka (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    Prostě, aby se bál někdo těch odborníků zeptat. Já jsem si ale nemohla dovolit ležet doma v knihách, nechtěla jsem bydlet pod mostem, tak se učím při práci. Skočila jsem do práce možná spíš po nohách než hlavou, ale učím se a když něco nevím, přiznám to. Nemusíte nás neodborníky ale ponižovat. Všechno se dá napsat slušně a poprosím odborníky, aby příště odpovídali na otázky raději pouze ano, ne a § ... právě tohle bylo cílem otázky. Možná by se i Ti neodborníci něco přiučili, protože chytrý od narození je možná akorát tak bůh a možná, kdyby namísto výsměchu odpověděli odborníci na dotaz tazatele, nemuseli by odpovídat Ti neodborníci, kterým bylo líto, že tazatele tak sekýrujete a vlastně neodpovíte.

  • 10. 10. 2011 14:30

    all (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    A proč jste to učení nezačala zákoníkem práce ? To by měl znát i zaměstnanec, to s bydlením pod mostem teda fakt nesouvisí.

  • 10. 10. 2011 20:41

    alen1 (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    Na toto reaguji. Pokud máte pocit, že jste si nemohla dovolit ležet v knihách, pak je to vaše věc.
    Já jsem to, co znám vyseděla u knih,a školení se dvěma malými dětmi, náročnou prací, kterou mi nikdo neodpustil. A moc jsem chtěla a zvládla jsem to.
    A to, že řada z nás odpovídá zdarma, s odbornou erudicí neznamená, že tazatel se nemusí snažit a dostane to až pod nos.
    Každý z nás, kdo tu odpovídá vynaložil nemalé úsilí a prostředky, aby byl tak znalý.
    A i přes to zadarmo a ve svém volném čase odpovídáme na dotazy.

  • 10. 10. 2011 22:07

    Vladimír 2

    Re: odstupné
    ******************************************
    No tak ať si tazatelka vezme pětilitr a hupky k právníkoví
    A ten ji jistě odpoví na ty bláboly rozdílně od zdejších
    "napovídatelů". Potom ať si odpověď právníka nebo
    právníka1 porovná s odpověďmi zdejších odborníků.
    PS. Doufám že jsem zdejčí právníky nikterak neurazil.

  • 10. 10. 2011 14:28

    Lenka28 (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    Tímto se všem omlouvám, že jsem si dovolila vstoupit do vaší odborné diskuse...

  • 12. 8. 2012 21:02

    tommy (neregistrovaný)

    Re: odstupné
    >>
    >>
    >>>>
    >>>>Ano, také s Vámi souhlasím. Po přečtení tohoto vlákna
    >>>>začínám mít pocit, že se tady poslední dobou jen
    >>>>ponižují tazatelé, kritizují odpovídající a pár
    >>>>znalých
    >>>>jedinců si tady honí triko. Promiňte, ale je to můj
    >>>>názor
    >>>>- a takto to na mě poslední dobou působí.
    >>>
    >>>Konečně to někdo správně pojmenoval :-)
    >>
    >>
    >>taktak, když si přečtete původní dotaz tazatelky-
    >>personalistky a některé vybrané kvalifikované
    >>odpovědi
    >>odpovědi taky odborníků personalistů, tak rozhodně jde
    >>o
    >>ponižování a honění si trika, takové snůšky blbostí,
    >>které vytvoří tito odborníci, ohrožují jeich zam-tele
    >>a
    >>oni tady zesměšňují sami sebe. Když se navíc podíváte
    >>do pravidel diskuize výše, tak zjistíte, že tato
    >>diskuze není zvláštní školou pro blbé a neznalé, ale
    >>odbornou diskuzí na různá témata, která je třeba
    >>dotáhnout,
    >>dovysvětlit a pod. Ptá-li se chudák zam-nec na řešení
    >>problému, lze ledacos tolerovat, není to žádný
    >>odborník, musí se živit rukama. Ptá-li se ale osoba,
    >>která
    >>řeší ve firmě existenční záležitosti právě těch
    >>zaměstnaců, kteří i na ni vydělávají a ptá-li se tak,
    >>jak se
    >>zde poslední dobou opakuje, pak nejde o opdborné
    >>posouzení nebo radu, ale o šok z toho, že někdo
    >>dokáže
    >>vyplodit takové hovadiny a ještě se kolem toho
    >>někteří
    >>dusí..
    >
    >Tímto se všem omlouvám, že jsem si dovolila vstoupit
    >do vaší odborné diskuse...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).