Re: elektronické podání- PSSZ
Dobrý den, mrkněte na POSTSIGNUM, tam se o el.podpisu dozvíte nejvíc. První krok je na poště, a pak každý rok obnova na internet.stránkách Postsignum. Pak je potřeba na sociálku, tak Vám dají přihlašovací údaje a pak už jen se přihlásit na GOV. Mám pro 3 firmy, kterým dělám mzdy a mám el.podpis na sebe, jako by na fyzickou osobu, nemusím mít plnou moc. Jsem s tímto způsobem spokojená a urychluje to práci. Navíc od roku 2013 myslím má být všechno elektronicky na sociálku. Tak snad jsem poradila.... :-)
Re: elektronické podání- PSSZ
moc děkuji za odpovědi, vůbec jsem netušila, že musím na poštu :) pořád jsem se bránila elektronickému odesílání, holt stará škola. Mám firmu se 120 zaměstnanci a už se mi do vyplňování ELDP opravdu nechce, tak snad to všechno vyřídím :)
Ještě jedna otázka: na poště si zařídím el.podpis na sebe, jako FO, nebo tam elektronické podpisy budu mít na každou firmu zvlášť, pro které zpracovávám mzdy? děkuji
Re: elektronické podání- PSSZ
Stačí na vás jako FO. Plné moci musíte mít pro OSSZ od firem, pro které pracujete a dtto i pro všechny ZP. Posílat lze přihlášky, odhlášky, přehledy, ELDP, používám už řadu let, pohodlné a spolehlivé. Jen nesmí člověk zapomenout obnovit podpis před uplynutím platnosti starého, jinak se naběhá ...
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.