Re: Daň.přiznání PO, vyplnila fyzická os
Dobré ráno, děkuji za odpověď, včera jsem ndějak byla odpojená z pošty, a teď to teprve jede:))
mám v plné moci toto:
.. aby ho zastupoval, jednal jeho jméne,p odával daňová přiznání a přijímal písemnosti ve vztahu ke správci daně ve věcech daňového řízení ve smyslu zákona č. 337/1992 Sb. o správě daní a poplatků, ve znění pozdějíších předpisů - jojo, ještě tam nemám daňový řád...?
se přiznám moc se mi to podepisovat nechce, když tady byl vždy daňový poradce a dělal to, teď jsem to vyplňovala po ukončení auditu - máme povinný audit a auditor řekl, že je to zbytečné, abychom si někoho najímali na daňové přiznání a vedení se to moc líbilo...
Děkuji moc
Blanka
jojo, je tam od roku 2006.
Já se trochu bojím jestli tedy nezodpovídám za daňové věci.. za řádky - prosím.. ale ty daňové, já třeba vím, že vše není tak jak by mělo být.... ale mám nařízeno, že to tak mám zaúčtovat...
.. mně stačí že jsem účetní:)))
Hm, to budete mít ale problém. Pokud podepisujete jiná podání např. DPH, a jiná daňová tvrzení, pak se odpovědnosti nevyhnete.
Přece si nemůžete myslet, když jste na plné moci pro finanční úřad, že za nic nezodpovídáte.
A jak jste podávala např. DPH doteď , s vaším podpisem?
ne, generální plná moc to není... generální plnou moc má statutár - předseda tohočasu není v české republice...
já mám plnou moc, abych podepisovala DPH, silniční daň, vyúčtování zálohové, srážkové, spotřební daň...
to Finanční úřad bere..
.. dio přiznání právnických osob se mi ale fakt FAKT nechce...
plná moc zní.
>>>>>
>>>>>.. aby ho zastupoval, jednal jeho jméne,p odával
>>>>>daňová přiznání a přijímal písemnosti ve vztahu ke
>>>>>správci
>>>>>daně ve věcech daňového řízení ve smyslu zákona č.
>>>>>337/1992 Sb. o správě daní a poplatků, ve znění
>>>>>pozdějíších předpisů - jojo, ještě tam nemám daňový
>>>>>řád...?
>>>>>
>>>>>se přiznám moc se mi to podepisovat nechce, když tady
>>>>>byl vždy daňový poradce a dělal to, teď jsem to