Vlákno názorů k dotazu Úřední nástěnka od Vinduška Jan - Re: Úřední nástěnka Dobrý den, našel jsem Váš dotaz...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 12. 2013 9:40

    Vinduška Jan (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den, našel jsem Váš dotaz který je rok starý na projekt uredninastenka.cz. Minulý týden mne oslovili jestli s nimi chci spolupracovat, mohu Vás poprosit jaké s nimi máte zkušenosti? zdali spolupráce s nimi je výhodná?

    Předem děkuji za odpověď, s přáním hezkého dne Jan Vinduška



    >Dobrý den,jsme malá firma a nemáme moc zakázek.Dostali
    >jsme nabídku na služby úřední nástěnka.Chtěla jsem se
    >zeptat jestli s tím nemá někdo zkušenosti,aby nešlo o
    >podvod.Děkuji

  • 7. 3. 2014 10:38

    Martin Vašek (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Buďte obezřetní. Jednak zneužívají tzv. prostředků komunikace na dálku. Hovor si bez Vašeho souhlasu nahrávají a snaží se s Vámi uzavřít "smlouvu" přes telefon s tím, že vám nabízejí služby, které ve skutečnosti neodpovídají vůbec Vašim požadavkům, které jim sdělíte po telefonu. Za toto chtějí 4.000 + DPH a pak to po Vás vymáhají a bombardují Vás telefonáty a emaily a spamy. Rozhodně nedoporučuji.

  • 10. 4. 2014 15:50

    libuko (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den,

    prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven. Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca hodinu po uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za storno.

    Máte někdo zkušenost?

    Předem moc děkuji

  • 6. 5. 2014 9:46

    Drahoslav Levý (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den,
    mám zcela stejnou zkušenost jako ostatní přispěvatelé. Jedná se o celkem jednoduchý podvůdek s nabídkou služby na pochybné úrovni.

    Podle mého názoru máte zcela legitimní možnost zaslat e-mailem odstoupení od smlouvy na základě klamavé reklamy/klamavé specifikace služby. Stal jsem se podobnou „obětí“ a protistrana mé odstoupení od smlouvy nebo garanci kvality či rozsahu nabízených zakázek velmi agresivně rozporuje. To nicméně na platnosti odstoupení nic nemění a jejich „argumentaci“ hodlám s ledovým klidem ignorovat a všem doporučuji, aby to učinili také. Horší je pochopitelně situace, kdy jste již uhradili fakturu, tam to bude na delší trať a doporučuji zapojit orgány ČOI.

  • 20. 6. 2014 10:34

    Jiří 11 (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den,
    Zrušil jsem to druhý den a také požadují 50%. Nezaplatil jsem nic. Odstoupení jsem si nechal sepsat od právníka aby se nestalo to, že mi řeknou, že smlouva vypovězena nebyla. Teď čekám co se bude dít dál, ale platit to rozhodně nechci. Jsem rozhodnutý jít do soudního sporu. Takže uvidíme co se bude dít.

  • 18. 8. 2014 15:20

    Jiřík (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den. I můj známý mě potvrdil že se jedná o bezpáteřní lotry, kteří mu drze tvrdili, že s nimi uzavřel smlouvu na jejich služby po telefonu, ač na něho dokonce telefon neměli. I přesto jim nakonec zaplatil, aby od nich měl klid. Ale nakonec zjistil toto: lidé co stojí za e.poptáva a úřední nástěnka tak (nejen) pro jeho firmu vytvořili primitivní web, na kterém prezentovali jeho údajnou prodejnu na adrese jeho virtuálního sídla. Ovšem kontaktní telefon nebyl jeho. A právě ta smlouva byla prý údajně uzavřena přes telefon, který nebyl jeho. Takže jasný podvod (ten falešný web se mu nakonec podařilo zrušit). Nejdříve samozřejmě nic platit nechtěl. Ale oni jsou neuvěřitelně drzý a vytrvalý. Stále mu posílali upomínky a vyhrožovali. Bohužel nežijeme v právním státě a tak obyčejný člověk má obavy a raději zaplatí. A lotrům, Janouškům a jím podobným se daří a my všichni těm parchantům ten jejich luxus platíme. Jiřík

  • 25. 8. 2014 16:32

    Cibula (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den, jsou vytrvalí,z původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH, abych měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes email přečtu. Teď mě bombardují upomínkama. Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od nich žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi pěkná tahanice ! Kdo půjde do sporu, prosím o radu jak na to, půjdem do společné žaloby!

  • 13. 7. 2014 15:48

    Kojanová (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel se tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
    Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám jen tak.

  • 29. 7. 2014 7:25

    PeMi (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den.
    Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky hovořil. Bylo by dobré se společně smluvit na trestním oznámení.

  • 25. 8. 2014 16:23

    Cibula (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    >>>Dobrý den,
    >>>
    >>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
    >>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
    >>>hodinu po
    >>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
    >>>storno.
    >>>
    >>>Máte někdo zkušenost?
    >>>
    >>>Předem moc děkuji
    >>
    >>
    >>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
    >>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
    >>se
    >>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
    >>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
    >>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
    >>jen
    >>tak.
    >
    >Dobrý den.
    >Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
    >nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky hovořil.
    >Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
    >oznámení.

  • 25. 8. 2014 16:27

    Cibula (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH, abych měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují upomínkama. Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od nich žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi pěkná tahanice !

  • 26. 8. 2014 11:43

    K1 (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    >>>>>Dobrý den,
    >>>>>
    >>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
    >>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
    >>>>>hodinu po
    >>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
    >>>>>storno.
    >>>>>
    >>>>>Máte někdo zkušenost?
    >>>>>
    >>>>>Předem moc děkuji
    >>>>
    >>>>
    >>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
    >>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
    >>>>se
    >>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
    >>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
    >>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
    >>>>jen
    >>>>tak.
    >>>
    >>>Dobrý den.
    >>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
    >>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
    >>>hovořil.
    >>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
    >>>oznámení.
    >
    >Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
    >původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH, abych
    >měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
    >email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují upomínkama.
    >Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
    >telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od nich
    >žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi pěkná
    >tahanice !

  • 26. 8. 2014 11:48

    Ludvík Pixa (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    >>>>>>Dobrý den,
    >>>>>>
    >>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
    >>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
    >>>>>>hodinu po
    >>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
    >>>>>>storno.
    >>>>>>
    >>>>>>Máte někdo zkušenost?
    >>>>>>
    >>>>>>Předem moc děkuji
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
    >>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
    >>>>>se
    >>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
    >>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
    >>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
    >>>>>jen
    >>>>>tak.
    >>>>
    >>>>Dobrý den.
    >>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
    >>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
    >>>>hovořil.
    >>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
    >>>>oznámení.
    >>
    >>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
    >>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
    >>abych
    >>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
    >>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
    >>upomínkama.
    >>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
    >>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
    >>nich
    >>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
    >>pěkná
    >>tahanice !

  • 26. 8. 2014 11:52

    Ludvík Pixa (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den,
    nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím Vám palce.

  • 26. 8. 2014 14:14

    janča k. (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    >>>>>>>>Dobrý den,
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
    >>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
    >>>>>>>>hodinu po
    >>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
    >>>>>>>>storno.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Předem moc děkuji
    >>>>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
    >>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
    >>>>>>>se
    >>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
    >>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
    >>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
    >>>>>>>jen
    >>>>>>>tak.
    >>>>>>
    >>>>>>Dobrý den.
    >>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
    >>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
    >>>>>>hovořil.
    >>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
    >>>>>>oznámení.
    >>>>
    >>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
    >>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
    >>>>abych
    >>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
    >>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
    >>>>upomínkama.
    >>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
    >>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
    >>>>nich
    >>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
    >>>>pěkná
    >>>>tahanice !
    >Dobrý den,
    >nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
    >gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím Vám
    >palce.

  • 26. 8. 2014 14:16

    janča k. (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den,
    můžete prosím sdělit Váš případ?Moc děkuji,mám s nima velké problémy

  • 26. 8. 2014 15:19

    Ludvík Pixa (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    >>>>>>>>>>Dobrý den,
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
    >>>>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
    >>>>>>>>>>hodinu po
    >>>>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
    >>>>>>>>>>storno.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Předem moc děkuji
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
    >>>>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
    >>>>>>>>>se
    >>>>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
    >>>>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
    >>>>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
    >>>>>>>>>jen
    >>>>>>>>>tak.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Dobrý den.
    >>>>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
    >>>>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
    >>>>>>>>hovořil.
    >>>>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
    >>>>>>>>oznámení.
    >>>>>>
    >>>>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
    >>>>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
    >>>>>>abych
    >>>>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
    >>>>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
    >>>>>>upomínkama.
    >>>>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
    >>>>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
    >>>>>>nich
    >>>>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
    >>>>>>pěkná
    >>>>>>tahanice !
    >>>Dobrý den,
    >>>nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
    >>>gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím
    >>>Vám
    >>>palce.
    >Dobrý den,
    >můžete prosím sdělit Váš případ?Moc děkuji,mám s nima
    >velké problémy

  • 26. 8. 2014 16:17

    Ludvík Pixa (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    >>>>>>>>>>>Dobrý den,
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
    >>>>>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
    >>>>>>>>>>>hodinu po
    >>>>>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
    >>>>>>>>>>>storno.
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>Předem moc děkuji
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
    >>>>>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
    >>>>>>>>>>se
    >>>>>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
    >>>>>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
    >>>>>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
    >>>>>>>>>>jen
    >>>>>>>>>>tak.
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>>Dobrý den.
    >>>>>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
    >>>>>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
    >>>>>>>>>hovořil.
    >>>>>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
    >>>>>>>>>oznámení.
    >>>>>>>
    >>>>>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
    >>>>>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
    >>>>>>>abych
    >>>>>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
    >>>>>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
    >>>>>>>upomínkama.
    >>>>>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
    >>>>>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
    >>>>>>>nich
    >>>>>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
    >>>>>>>pěkná
    >>>>>>>tahanice !
    >>>>Dobrý den,
    >>>>nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
    >>>>gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím
    >>>>Vám
    >>>>palce.
    >>Dobrý den,
    >>můžete prosím sdělit Váš případ?Moc děkuji,mám s nima
    >>velké problémy

  • 26. 8. 2014 16:19

    Ludvík Pixa (neregistrovaný)

    Dobrý den, napište mne na e-mail
    >>>>>>>>>>>>Dobrý den,
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
    >>>>>>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
    >>>>>>>>>>>>hodinu po
    >>>>>>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
    >>>>>>>>>>>>storno.
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
    >>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>Předem moc děkuji
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
    >>>>>>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
    >>>>>>>>>>>se
    >>>>>>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
    >>>>>>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
    >>>>>>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
    >>>>>>>>>>>jen
    >>>>>>>>>>>tak.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Dobrý den.
    >>>>>>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
    >>>>>>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
    >>>>>>>>>>hovořil.
    >>>>>>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
    >>>>>>>>>>oznámení.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
    >>>>>>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
    >>>>>>>>abych
    >>>>>>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
    >>>>>>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
    >>>>>>>>upomínkama.
    >>>>>>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
    >>>>>>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
    >>>>>>>>nich
    >>>>>>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
    >>>>>>>>pěkná
    >>>>>>>>tahanice !
    >>>>>Dobrý den,
    >>>>>nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
    >>>>>gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím
    >>>>>Vám
    >>>>>palce.
    >>>Dobrý den,
    >>>můžete prosím sdělit Váš případ?Moc děkuji,mám s nima
    >>>velké problémy

  • 26. 8. 2014 19:40

    Cibula (neregistrovaný)

    Re: Dobrý den, napište mne na e-mail
    Už mi volala pohledávková společnost, že předali fakturu jí na vymáhání pohledávky. Asi musím zaplatit.

  • 26. 8. 2014 19:42

    Cibula (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Pro janča- napište mi na email pack.a@seznam.cz

  • 27. 8. 2014 7:54

    Pixa Ludvík (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka Pro Cibula
    >>>>>>>>>>>Dobrý den,
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
    >>>>>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
    >>>>>>>>>>>hodinu po
    >>>>>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
    >>>>>>>>>>>storno.
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>Předem moc děkuji
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
    >>>>>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
    >>>>>>>>>>se
    >>>>>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
    >>>>>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
    >>>>>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
    >>>>>>>>>>jen
    >>>>>>>>>>tak.
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>>Dobrý den.
    >>>>>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
    >>>>>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
    >>>>>>>>>hovořil.
    >>>>>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
    >>>>>>>>>oznámení.
    >>>>>>>
    >>>>>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
    >>>>>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
    >>>>>>>abych
    >>>>>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
    >>>>>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
    >>>>>>>upomínkama.
    >>>>>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
    >>>>>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
    >>>>>>>nich
    >>>>>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
    >>>>>>>pěkná
    >>>>>>>tahanice !
    >>>>Dobrý den,
    >>>>nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
    >>>>gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím
    >>>>Vám
    >>>>palce.
    >>Dobrý den,
    >>můžete prosím sdělit Váš případ?Moc děkuji,mám s nima
    >>velké problémy
    >Pro Cibula - napište mne na e-mail LPixa@seznam.cz

  • 26. 8. 2014 19:43

    Cibula (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Psal jste nějaké odstoupení od smlouvy nebo pod.?

  • 27. 8. 2014 14:39

    K1 (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý den,

    máme zkušenosti podobné jako vy všichni v této diskusi. Předali jsme celou záležitost právníkům, jakmile budeme mít konkrétní závěry, podělíme se o ně, neboť společnosti jako B2M a jejich praktiky se ve slušné společnosti nepraktikují!

  • 18. 9. 2014 15:18

    jaros (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    >>>>>>>>>>Dobrý den,
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>prosím o nějakou právní radu, jak z tohoto ven.
    >>>>>>>>>>Naletěli jsme jim a přesto, že jsme odvolali cca
    >>>>>>>>>>hodinu po
    >>>>>>>>>>uskutečněném hovoru, chtějí po nás 50% poplatek za
    >>>>>>>>>>storno.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Máte někdo zkušenost?
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>Předem moc děkuji
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>>Dobrý den,mám úplně stejný problém a řeším to již
    >>>>>>>>>měsíc.Poslala jsem doporučený dopis i na ČOI,bohužel
    >>>>>>>>>se
    >>>>>>>>>tímto nezabývá,do region,televize,ale chystám se i do
    >>>>>>>>>televize,jako upozornění pro další ZÁJEMCE.
    >>>>>>>>>Ubýrají mi čas,nervy a peníze a určitě to nenechám
    >>>>>>>>>jen
    >>>>>>>>>tak.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>Dobrý den.
    >>>>>>>>Neustále mne od nich někdo otravuje, ačkoli jsem s
    >>>>>>>>nimi nic nesjednal, jen jsem s nimi telefonicky
    >>>>>>>>hovořil.
    >>>>>>>>Bylo by dobré se společně smluvit na trestním
    >>>>>>>>oznámení.
    >>>>>>
    >>>>>>Dobrý den, jsou vytrvalí, stále jsem je odmítala,z
    >>>>>>původních požadovyných 12tis.snížila na 4tis.+DPH,
    >>>>>>abych
    >>>>>>měla pokoj, káývla jsem v telefonu, že si to přes
    >>>>>>email přečtu a rozhodnu se. Teď mě bombardují
    >>>>>>upomínkama.
    >>>>>>Jsem rozhodnutá zaplatit, ať mám klid. Taky do
    >>>>>>telefonu slíbili peníze za rok vrátit, pokud si od
    >>>>>>nich
    >>>>>>žádnou nabídku nevyberu, takže nás všechny čeká asi
    >>>>>>pěkná
    >>>>>>tahanice !
    >>>Dobrý den,
    >>>nic jim neplaťte, nedejte se. Vytrvejte. Jsou to
    >>>gauneři, nakonec couvnou jako v mém případě. Držím
    >>>Vám
    >>>palce.
    >>Psal jste nějaké odstoupení od smlouvy nebo pod.?
    >
    >Dobrý den,
    >
    >máme zkušenosti podobné jako vy všichni v této
    >diskusi. Předali jsme celou záležitost právníkům, jakmile
    >budeme mít konkrétní závěry, podělíme se o ně, neboť
    >společnosti jako B2M a jejich praktiky se ve slušné
    >společnosti nepraktikují!

  • 2. 3. 2015 21:05

    Šmoula (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    Dobrý dne, jsem na tom úplně stejně. Posílali mi nesmyslné nabídky, chci vrátit peníze, ale ohánějí se smlouvou, že nebyla sepsána jako smlouva bez rizika. Na začátku jsem ctěl dvakrát odstoupit od smluvy pro nesmyslnénabídky, ale prý mejly chodily osobě, která to nevyřizuje. Psal jsem osobě, která mě do toho po telefonu dostala. Namítl, jsem že si měli zprávy předat. Nejraději bych po přečtení reakcí na tomto webu napsal tv Nova.

  • 18. 8. 2014 14:39

    Jiřík (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka
    V žádném případě nedoporučuji. Oslovili mě telefonem, sdělil jsem že můj kolega má již tuto službu přes e.poptávka. Odpověď byla taková, že se jedná o naprosto něco jiného.Obratem mě přišla faktura a stejně jako za e.poptávkou je firma B2M. A přitom na jejich webu mají i u e.poptávka kromě jiného příslib přeposílání i veřejných zakázek. A i když jsem žádal během týdne zrušení této služby, tak stále posílají upomínky o úhradu platby za služby o které nemám zájem a dokonce mě je ani neposkytli protože moji firmu chybně zařadili, takže i když vyrábím bavlněné látky tak mě přicházeli poptávky na chemické látky.Takže podle mě e.potávka je již příliš negativně známá, tak se kryjí názvem úřední nástěnka.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).