Vlákno názorů k dotazu Úřední nástěnka od Gappa Solutions s.r.o. - Úřední nástěnka - hromadná žaloba Společnost B2M provozující úřední...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 4. 2016 10:46

    Gappa Solutions s.r.o. (neregistrovaný)

    Úřední nástěnka - hromadná žaloba
    Společnost B2M provozující úřední nástěnku slibovala vrácení poplatku pokud neuskutečníme žádnou zakázku, kterých nám naslibovaly mraky. Společnost nás po uzavření smlouvy několikrát kontaktovala s tím, zda je vše v pořádku. Po vytknutí, že nám chodí zakázky z úplně jiných odvětví a nejsou pro nás vůbec zajímavé slibovali upravit nastavení. Považovali jsme toto, jako upozornění že se nám nedaří zakázky realizovat a počítali jsme s tím, že nám pude poplatek vrácen. Nyní jsme o něj žádali a bylo nám řečeno, že jsme na to měli lhůtu v rozmezí cca 2-6 měsíce od spuštění služby, kdy jsme měli žádost zaslat. Velmi chytře vás kontaktují v této lhůtě, vy jim sdělíte nespokojenost a čekáte po skončení služby vrácení peněz, nicméně vám bude sděleno, že jste nepodali žádost. Opravdu zvažujeme hromadnou žalobu na tuto podvodnou firmu. Pokud byste měl někdo zájem, určitě nás neváhejte kontaktovat a společně můžeme něčeho dosáhnout. Nedovolme jim takto okrádat další lidi. Kontakt: gappa@gappa.cz

  • 9. 5. 2016 15:43

    gonzáles (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka - hromadná žaloba
    >Společnost B2M provozující úřední nástěnku slibovala
    >vrácení poplatku pokud neuskutečníme žádnou zakázku,
    >kterých nám naslibovaly mraky. Společnost nás po
    >uzavření smlouvy několikrát kontaktovala s tím, zda je vše v
    >pořádku. Po vytknutí, že nám chodí zakázky z úplně
    >jiných odvětví a nejsou pro nás vůbec zajímavé slibovali
    >upravit nastavení. Považovali jsme toto, jako
    >upozornění že se nám nedaří zakázky realizovat a počítali jsme
    >s tím, že nám pude poplatek vrácen. Nyní jsme o něj
    >žádali a bylo nám řečeno, že jsme na to měli lhůtu v
    >rozmezí cca 2-6 měsíce od spuštění služby, kdy jsme měli
    >žádost zaslat. Velmi chytře vás kontaktují v této
    >lhůtě, vy jim sdělíte nespokojenost a čekáte po skončení
    >služby vrácení peněz, nicméně vám bude sděleno, že jste
    >nepodali žádost. Opravdu zvažujeme hromadnou žalobu na
    >tuto podvodnou firmu. Pokud byste měl někdo zájem,
    >určitě nás neváhejte kontaktovat a společně můžeme něčeho
    >dosáhnout. Nedovolme jim takto okrádat další lidi.
    >Kontakt: gappa@gappa.cz

  • 9. 5. 2016 15:44

    gonzáles (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka - hromadná žaloba
    >>Společnost B2M provozující úřední nástěnku slibovala
    >>vrácení poplatku pokud neuskutečníme žádnou zakázku,
    >>kterých nám naslibovaly mraky. Společnost nás po
    >>uzavření smlouvy několikrát kontaktovala s tím, zda je
    >>vše v
    >>pořádku. Po vytknutí, že nám chodí zakázky z úplně
    >>jiných odvětví a nejsou pro nás vůbec zajímavé
    >>slibovali
    >>upravit nastavení. Považovali jsme toto, jako
    >>upozornění že se nám nedaří zakázky realizovat a
    >>počítali jsme
    >>s tím, že nám pude poplatek vrácen. Nyní jsme o něj
    >>žádali a bylo nám řečeno, že jsme na to měli lhůtu v
    >>rozmezí cca 2-6 měsíce od spuštění služby, kdy jsme
    >>měli
    >>žádost zaslat. Velmi chytře vás kontaktují v této
    >>lhůtě, vy jim sdělíte nespokojenost a čekáte po
    >>skončení
    >>služby vrácení peněz, nicméně vám bude sděleno, že
    >>jste
    >>nepodali žádost. Opravdu zvažujeme hromadnou žalobu
    >>na
    >>tuto podvodnou firmu. Pokud byste měl někdo zájem,
    >>určitě nás neváhejte kontaktovat a společně můžeme
    >>něčeho
    >>dosáhnout. Nedovolme jim takto okrádat další lidi.
    >>Kontakt: gappa@gappa.cz

  • 15. 1. 2018 14:44

    Jennifer Hejtmankova (neregistrovaný)

    Re: Úřední nástěnka - hromadná žaloba
    Je zaloba stale aktualni? Chci zucasnit...

    >Společnost B2M provozující úřední nástěnku slibovala
    >vrácení poplatku pokud neuskutečníme žádnou zakázku,
    >kterých nám naslibovaly mraky. Společnost nás po
    >uzavření smlouvy několikrát kontaktovala s tím, zda je vše v
    >pořádku. Po vytknutí, že nám chodí zakázky z úplně
    >jiných odvětví a nejsou pro nás vůbec zajímavé slibovali
    >upravit nastavení. Považovali jsme toto, jako
    >upozornění že se nám nedaří zakázky realizovat a počítali jsme
    >s tím, že nám pude poplatek vrácen. Nyní jsme o něj
    >žádali a bylo nám řečeno, že jsme na to měli lhůtu v
    >rozmezí cca 2-6 měsíce od spuštění služby, kdy jsme měli
    >žádost zaslat. Velmi chytře vás kontaktují v této
    >lhůtě, vy jim sdělíte nespokojenost a čekáte po skončení
    >služby vrácení peněz, nicméně vám bude sděleno, že jste
    >nepodali žádost. Opravdu zvažujeme hromadnou žalobu na
    >tuto podvodnou firmu. Pokud byste měl někdo zájem,
    >určitě nás neváhejte kontaktovat a společně můžeme něčeho
    >dosáhnout. Nedovolme jim takto okrádat další lidi.
    >Kontakt: gappa@gappa.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).