Vlákno názorů k dotazu Zastupitelnosti kolegyní od Mirka7 - Re: zastupitelnosti kolegyní proč v tom vidíte problém, jsem...

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 7. 2013 9:45

Mirka7 (neregistrovaný)

Re: zastupitelnosti kolegyní
    proč v tom vidíte problém, jsem jediná finanční účetní ve stavební firmě /cca 100 zaměst./ Nikdo jiný neumí ani platit, každou dovolenou i nemoc, stačí jít k zubaři a je problém. Na telefonu jsem stále, i na zahraniční dovolené. Už mě to unavuje a sama chci záskok. Je třeba, aby někdo uměl takovou tu denní práci, která nepočká. Pokud nemáVaše kolegině o účetnictví ani páru, těžko ji budete učit složitější operace. Nikdy bych si /a to jsem ve firmě 38 let/ovšem nedovolila říct vedoucímu, že to není moje povinnost. Asi jsem jiná generace.

• 2. 7. 2013 10:26

all (neregistrovaný)

Vaše povinnost ale není někoho učit druh práce, zaučit na specifika firmy je něco jiného, to ano, to je samozřejmé, ale suplovat školu nebo kurz - to opravdu ne. Na to bych ani neměla čas.

• 2. 7. 2013 18:12

jarmilka.s (neregistrovaný)

Já už jsem taky jiná generace. A když na Vás začne o 10 let mladší týpek řvát, že je to moje povinnost - tak promiňte, ale to si nemusím nechat líbit. Já na rozdíl od vás pracuji ve firmě o pár zaměstnancích takže tam není to účetmictví tak složité, aby mne nemohl snadno nahradit, pokud bych to novou kolegyni naučila. Naprosto souhlasím s názorem All. Mne to v téhle firmě taky nikdo neučil.

• 2. 7. 2013 20:29

Nicky1 (neregistrovaný)

taky mě to nikdo neučil, přišla jsem do velké firmy a nevěděla kde co je, účetní od nich odešla způsobem, že nechala klíče a hodila se na nemocenskou. Pokud účetní je účetní, tak si nějak poradí.
    Ve vašem případě bych jí ukázala co se kde účtuje , jaké operace se dělají, ale jak píšu výše, brala bych ji jako účetní a nevysvětlovala jí účetní abecedu.