Vlákno názorů k dotazu Reklamace od Anonymní - Re: Reklamace www.spotrebitel.cz

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2005 11:12

    graver (neregistrovaný)

    Re: Reklamace
    >>Dobrý den, zakoupila sem si sportovní obuv v
    >>nejmenované prodejně, zhruba po roce mi popraskala
    >>kůže (
    >>pravděpodobně to však nebyla pravá kůže ) na pravé
    >>botě v
    >>místě ohybu špičky. Obuv sem reklamovala a byla mi
    >>vrácena s vyrozumněním, že reklamační dobu nelze
    >>zaměňovat s životností obuvi, že zřejmě k vadě došlo
    >>mechanickým poškozením ( což je na první pohled
    >>nesmysl ) a že
    Toto vyjádření je naprosto správné, chyba je pouze v tom, že 6 měsíců nelze u kvalitního výrobku považovat za lhůtu, ve které může při správném použití dojít k takovému opotřebení.
    >>sem asi zvolila špatný druh obuvi. Vzhledem k tomu,
    >>že
    >>je evidentní, že se jedná o nekvalitní materiál,
    >>chtěla bych nadále požadovat vrácení peněz nebo
    >>výměnu
    >>obuvi, ale nevím na koho se dál odvolat a jak dále
    >>postupovat. Proto prosím ty, co mají podobnou
    >>zkušenost o
    >>radu. Děkuji
    Pokud byla reklamace vyřízena zamítnutím z důvodu běžného opotřebení, musela byste si obstarat znalecký posudek. Když bude jeho výsledkem chyba materiálu, můžete se vrátit k prodejci (ten vám možná uzná reklamaci, ale náklady na posudek dobrovolně nezaplatí, i když je to jeho zákonná povinnost), když ten znovu odmítne, zbývá jen soud. U soudu posudek není závazný a prodejce si může nechat vypracovat svůj. Takže vzhledem k ceně obuvi žádné reálné šance. Pokud se jedná o dobrou značku, lze se obrátit na výrobce, pohrozit medializací atd.
    >www.spotrebitel.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).