Tak, jak to v tom § čtete: "spočívá-li nesplňování těchto požadavků v neuspokojivých pracovních výsledcích, je možné zaměstnanci z tohoto důvodu dát výpověď, jen jestliže byl zaměstnavatelem v době posledních 12 měsíců písemně vyzván k jejich odstranění a zaměstnanec je v přiměřené době neodstranil,"
Doručování prostřednictvím sítě má svá pravidla, ty předpokládám nejsou splněné. Takže dát jí to písemně, na papíře, a popsat, v čem spočívají ty neuspokojivé prac.výsledky a stanovit "přiměřenou" dobu k nápravě, a mít stejnopis této výzvy s jejím podpisem, že ji převzala a kdy. A teprve po té přiměřené době vyhodnotit, zda k nápravě došlo či ne, a pokud ne, tak přikročit k té výpovědi.
Tak to vidím já.
Ano, ale vy můžete použít i jiný výpovědní důvod podle par. 52 f) ZP, než jsou neuspokojivé pracovní výsledky: může se jednat o nesplňování požadavků (bez zavinění zaměstnavatele) na výkon sjednaného druhu práce. Tyto požadavky stanoví zaměstnavatel, může je měnit i za trvání PP, nemusí dát zaměstnanci lhůtu k tomu, aby nově stanovené požadavky naplnil.
Ty požadavky zaměstnavatel musí mít stanoveny a prokazatelným způsobem s nimi musí zaměstnance seznámit. Nic mu nevytýká, jen ve výpovědi konstatuje, o jaký požadavek se jedná a čím ho nesplňuje. Požadavky se musí vztahovat k vykonávané práci a musí být měřitelné a přezkoumatelné.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.