Vlákno názorů k dotazu Reklamace od Anonymní - Re: Reklamace Jak vidíte,ani graver už nereaguje. Měla jste...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 12. 2005 11:03

    Anonymní (neregistrovaný)

    Re: Reklamace
    Jak vidíte,ani graver už nereaguje. Měla jste si to nechat vyzkoušet v obchodě. Praxe typu-vyzkoušejte si to doma a pak vám potvrdíme zár.l list je,bohužel,špatná.ZL je platný od data prodeje,takže i když vám ho potvrdí za 14 dní,tak záruka běží viz výše.Čemu říkáte klasicky reklamovat? Vám nezbývá nic jiného,než se tady obtěžovat a najít si historii, dále dojít do obchodu a tam se dožadovat buď výměny nebo odst.od kupní smlouvy,ztráta důvěry a chtít zpět peníze.

  • 20. 12. 2005 12:44

    graver (neregistrovaný)

    Re: Reklamace
    >>Koupila jsem si elektr. výrobek, který ihned po
    >>zapojení doma nefungoval, mám právo na výměnu nebo
    >>musím
    >>klasicky reklamovat?
    >Jak vidíte,ani graver už nereaguje.
    Odpověď najdete v sekci Ochrana spotřebitele.
    > Měla jste si to
    >nechat vyzkoušet v obchodě. Praxe typu-vyzkoušejte si to
    >doma a pak vám potvrdíme zár.l list
    >je,bohužel,špatná.ZL je platný od data prodeje,takže i když vám ho
    >potvrdí za 14 dní,tak záruka běží viz výše.Čemu říkáte
    >klasicky reklamovat? Vám nezbývá nic jiného,než se tady
    >obtěžovat a najít si historii, dále dojít do obchodu a
    >tam se dožadovat buď výměny nebo odst.od kupní
    >smlouvy,ztráta důvěry a chtít zpět peníze.
    Tazatelka ale nepíše, že by k něčemu takovému došlo. Nicméně, pokud ano, tak asi takto:
    "Praxe typu-vyzkoušejte si to doma a pak vám potvrdíme zár.l list" je nad rámec zákonných podmínek a nevyvazuje prodejce z toho, co podle zákona udělat musí. Potvrdit ZL vám opravdu můžou až po vyzkoušení, protože záruka skutečně platí od okamžiku prodje a jestli máte nadstandardní možnost věc v těch 14 dnech vrátit, tak k prodeji vlastně nedošlo. Nicméně, s "klasickou reklamací" to nijak nesouvisí - k té ZL nepotřebujete (i když prodejci často tvrdí opak). Pokud věc nefunguje a jste ve lhůtě 6 měsíců, požadujte výměnu za bezvadný nebo odstoupení od smlouvy

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).