Názor k dotazu Internetové připojení od peetrs - Děkuji za reakci. Mám k dispozici veškerou mailovou...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 1. 2021 15:24

    peetrs (neregistrovaný)

    Děkuji za reakci. Mám k dispozici veškerou mailovou komunikaci, ale jde mi hlavně o logiku věci. Měl jsem připojení T Mobile, pak O2 a nakonec jsem zvolil místního poskytovatele, protože, když k nám přišli na montáž a já se ptal zda to bude OK, ukázali mi na jejich vysílač, na který je fyzicky vidět a vzdušnou čarou je od nás cca 500m. Pro mne jako laika to byl pádný argument, abych podepsal smlouvu. Aby to fungovalo, musel jsem koupit router.... Jelikož oba s manželkou pracujeme z domu a internet je nutný, po zrušení od místního poskytovatele jsem znovu investoval do připojení od Vodafone. To je důkaz, že to nefungovalo. Proč bych to rušil, kdyby to fungovalo? Proč bych znovu investoval do dalšího připojení. Tyto argumenty bych rád uvedl Jinak nemám nic, ale právě to je důvod, který nesolidní firmy vede k tomu, že se klidně soudí a vědí, že jim nic nehrozí, protože běžný člověk si neshromažďuje důkazy (což je v dnešní době chyba).
    Ke cti T Mobile a O2 musím říci, že bez mrknutí oka smlouvy zrušili a dokonce vrátili peníze. Nebo to mám nechat být? Zaplatit a posílit jejich sebevědomí, že mají zákazníky v hrsti? Nevím. Rozumím tomu, že mi chcete pomoci věnujete mi svůj čas a vědomosti, proto bych vaši pomoc ocenil a zaplatil Petr

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).