Hlavní navigace

Internetové připojení

  • (neregistrovaný) 46.135.102.---

    22. 1. 2021 14:26

    Dobrý den, prosím o radu. Sepsal jsem s místním poskytovatelem internetového připojení smlouvu o připojení. Smlouva byla sepsána na dva roky s tím se v tomto případě se neplatí za instalaci.(1500Kč) Asi po dvou měsících jsem připojení reklamoval, protože bylo nekvalitní a za tyto dva měsíce jsem řádně uhradil faktury. Poskytovatel reklamaci neuznal s tvrzením, že je vše v pořádku a doúčtoval mi 1500Kč, což jsem odmítl zaplatit, protože smlouva byla ukončena díky tomu, že jejich služby byly nekvalitní. Navíc mne tento postup tak rozčílil, že jsem jim napsal, aby vrátili peníze mnou zaplacené, za nekvalitní služby. Nyní mi poslali předžalobní výzvu, což vítám, jelikož se chci bránit u soudu. Mimochodem, částku 1500Kč jsem již zaslal jako dar na podporu zdravotníků. Opravdu mi nejde o tyto peníze, ale o nekalé praktiky firmy, proti kterým není obrany (proto soud, kde chci vše vysvětlit). Jelikož se v tomto soudním postupu nevyznám, nechci něco podcenit. Je mi jasné, že předloží soudu fakturu, výzvy k zaplacení a z tohoto pohledu jsou v právu. Rád bych docílil toho, abych se u soudu mohl hájit a předložit své argumenty pro obhajobu.
    Prosím proto o radu. Děkuji. Petr Švec

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 1. 2021 14:35

      xy (neregistrovaný) 46.13.62.---

      a jaké důkazy máte v rukou vy?
      předpokládám, že minimálně písemné reklamace a důkazy o jejich doručení.
      vyřízení reklamace. důkazy o neplnění smlouvy - např. důkazy o nedosažení deklarované rychlosti internetu, o případných výpadcích atd...

    • 22. 1. 2021 15:24

      peetrs (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz

      Děkuji za reakci. Mám k dispozici veškerou mailovou komunikaci, ale jde mi hlavně o logiku věci. Měl jsem připojení T Mobile, pak O2 a nakonec jsem zvolil místního poskytovatele, protože, když k nám přišli na montáž a já se ptal zda to bude OK, ukázali mi na jejich vysílač, na který je fyzicky vidět a vzdušnou čarou je od nás cca 500m. Pro mne jako laika to byl pádný argument, abych podepsal smlouvu. Aby to fungovalo, musel jsem koupit router.... Jelikož oba s manželkou pracujeme z domu a internet je nutný, po zrušení od místního poskytovatele jsem znovu investoval do připojení od Vodafone. To je důkaz, že to nefungovalo. Proč bych to rušil, kdyby to fungovalo? Proč bych znovu investoval do dalšího připojení. Tyto argumenty bych rád uvedl Jinak nemám nic, ale právě to je důvod, který nesolidní firmy vede k tomu, že se klidně soudí a vědí, že jim nic nehrozí, protože běžný člověk si neshromažďuje důkazy (což je v dnešní době chyba).
      Ke cti T Mobile a O2 musím říci, že bez mrknutí oka smlouvy zrušili a dokonce vrátili peníze. Nebo to mám nechat být? Zaplatit a posílit jejich sebevědomí, že mají zákazníky v hrsti? Nevím. Rozumím tomu, že mi chcete pomoci věnujete mi svůj čas a vědomosti, proto bych vaši pomoc ocenil a zaplatil Petr

    • 22. 1. 2021 15:36

      xy (neregistrovaný) 46.13.62.---

      Jelikož oba s manželkou pracujeme z domu a internet je nutný, po zrušení od místního poskytovatele jsem znovu investoval do připojení od Vodafone. To je důkaz, že to nefungovalo. Proč bych to rušil, kdyby to fungovalo?

      jsem laik, ale tohle bych jako důkaz nevzala.

    • 22. 1. 2021 17:01

      Martin (neregistrovaný) ---.n.cbsn.cz

      A jak se to projevovalo, že to nefungovalo ?
      Jak jste prokázal, že to nefungovalo ?
      Přišel technik na reklamaci a zjistil, že to nefunguje ?
      Když místní poskytovatel, to znamená mikrovlnný spoj a anténa na střeše ?

    • 22. 1. 2021 19:57

      peetrs (neregistrovaný) ---.cust.vodafone.cz

      Internet běžel dobře, pak to třeba na 30sec. úplně spadlo, rozjelo se to, pak znovu spadlo.
      dalo by se to vydržet, pokud by manželka nepotřebovala kvalitní spojení. Kontroluje totiž větrné elektrárny a v případě jejich výpadku je musí dálkově nahodit. Zatelefonoval jsem na místní firmu, která právě spolupracuje s PODA. Ty kluky osobně znám, protože na minulém bydlišti mi 9let poskytovali internet. Slíbili mi, že se na to podívají, což věřím, že udělali. Připojení se ale nijak nezlepšilo a bylo mi sděleno, že je vše OK. Možná by bylo lepší to zaplatit a pak se soudit? Opravdu nevím, jen nechci, aby takové jednání prošlo a doplatili na to jiní. Děkuji. Petr Švec

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).