Předmětem nebyla diskuze o tom, co má či nemá jednatel dělat ve své funkci a jakou činnost pro společnost dělá. Ale pokud mám toto zdůvodnit, tak je to především z důvodu uzavírání odběratelských smluv a následné péče o zákazníky (což obnáší servisování, renovace, nabídky nových materiálů a možností rozšíření výroby) Nebo si myslíte, že jednou společnost dodá nějaký výrobek a tím pro společnost všechno končí? To by bylo hodně špatné. Někdy je nutno jednoho zákazníka navštívit i třikrát, než se rozhodne pro koupi. A dále vznikají různé provozní problémy, kdy k tomu zákazníkovi jedete i 5x za rok.
A když je to v rámci celé ČR - asi nějaké ty km vlastním vozem najede. Činnost kterou společnost dělá, se nedá dělat od stolu s telefonem v ruce. Takže se jezdí a jezdí. Nemyslím si, že 30 000,- v cestovních náhradách měsíčně je v tomto případě mnoho.
Já se ale ptala na to, co dělat, když to díky rozhodnutí FÚ z důvodu špatného tachometru (kdy byl doložen doklad o opravě) FÚ překvalifikoval. Zda se dá proti tomu nějak bránit.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.