Vlákno názorů k dotazu Problémová reklamace od graver - Re: Problémová reklamace Doporučuji pozornosti ctěného obecenstva sekci Ochrana...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 3. 2006 7:32

    graver (neregistrovaný)

    Re: Problémová reklamace
    Doporučuji pozornosti ctěného obecenstva sekci Ochrana spotřebitele zde na serveru, event. sekci s prefabrikovanými řešeními (http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx). Dost jsme se s tím nadřeli, tak to koukejte používat :-))

    btw: zasekl se vám capslock

  • 10. 3. 2006 18:44

    Jiří Kolář (neregistrovaný)

    Re: Problémová reklamace
    Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele nic takového není ,ani jinde ne.2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý!

  • 11. 3. 2006 11:58

    graver (neregistrovaný)

    Re: Problémová reklamace
    >Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
    >nic takového není ,ani jinde ne.
    Např. §620/3,4,5.
    >2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý!
    http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock

  • 11. 3. 2006 21:54

    JK (neregistrovaný)

    Re: Problémová reklamace
    >>Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
    >>nic takového není ,ani jinde ne.
    >Např. §620/3,4,5.
    >>2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý

    >http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock

    §620/3,4,5:Tam se jedná o záruční list! Já řeším reklamační list.Něco už mám zjištěno odjinud.Děkuji za" ochotu"!S tím CapsLockem tomu nerozumím,ale to je nepodstatné.JK

  • 12. 3. 2006 8:27

    graver (neregistrovaný)

    Re: Problémová reklamace
    >>>Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
    >>>nic takového není ,ani jinde ne.
    >>Např. §620/3,4,5.
    >>>2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý
    >
    >>http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock
    >
    >§620/3,4,5:Tam se jedná o záruční list! Já řeším
    >reklamační list.
    To jsem přehlédl, omlouvám se. Existuje pouze zákonná povinnost vystavit potvrzení o reklamaci (což je v sekci Otázek jasně uvedeno i s odkazem na §). Náležitosti tohoto dokumentu nejsou zákonem určeny, pouze §13 přikazuje prodejci informovat o podmínkách uplatnění záruky.
    >Něco už mám zjištěno odjinud.
    V tom případě se s námi jistě rád podělíte o informace.
    >Děkuji za" ochotu"!
    Na lidi, kteří se velkými písmeny dožadují pomoci druhých, aniž by sami vyvinuli sebemenší úsilí, je dobré se vykašlat. Pokud to neudělám, pak je to z mé strany ochota bez uvozovek.
    >S tím CapsLockem tomu nerozumím,
    To jsme si všimli. Jestli nerozumíte anglicky, překládat vám to nebudu. Znalost netikety je vaší povinností - najděte si to někde v češtině.
    >ale to je nepodstatné.JK
    To, že nevíte, co v diskusi znamená použití velkých písmen, je dost podstatné...

  • 12. 3. 2006 21:09

    JK (neregistrovaný)

    Re: Problémová reklamace
    >>>>Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
    >>>>nic takového není ,ani jinde ne.
    >>>Např. §620/3,4,5.
    >>>>2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý
    >>
    >>>http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock
    >>
    >>§620/3,4,5:Tam se jedná o záruční list! Já řeším
    >>reklamační list.
    >To jsem přehlédl, omlouvám se. Existuje pouze zákonná
    >povinnost vystavit potvrzení o reklamaci (což je v
    >sekci Otázek jasně uvedeno i s odkazem na §). Náležitosti
    >tohoto dokumentu nejsou zákonem určeny, pouze §13
    >přikazuje prodejci informovat o podmínkách uplatnění
    >záruky.
    >>Něco už mám zjištěno odjinud.
    >V tom případě se s námi jistě rád podělíte o
    >informace.
    Vy víte přece všechno nejlépe,nač se dělit.
    >>Děkuji za" ochotu"!
    >Na lidi, kteří se velkými písmeny dožadují pomoci
    >druhých, aniž by sami vyvinuli sebemenší úsilí, je dobré
    >se vykašlat. Pokud to neudělám, pak je to z mé strany
    >ochota bez uvozovek.
    Nedožaduji se pomoci velkými písmeny.Jen zdůrazňuji své otázky.Jak můžete tvrdit,že nevyvýjím sebemenší úsilí,když neznáte souvislosti.Také byste jistě zkoušel vše možné,kdyby váš spor trval půl roku a měl v tom 35OOOKč.Váš server jsme studovali a asi nám něco uniklo.Tím se omlouváme.
    >>S tím CapsLockem tomu nerozumím,
    >To jsme si všimli. Jestli nerozumíte anglicky,
    >překládat vám to nebudu. Znalost netikety je vaší povinností
    >- najděte si to někde v češtině.
    Proč řešíte otázky etikety a znalost angličtiny?Jakou to má vše souvislost s mým problémem?
    >>ale to je nepodstatné.JK
    >To, že nevíte, co v diskusi znamená použití velkých
    >písmen, je dost podstatné...
    Já jsem potřeboval jen poradit a nenapadlo mne,že nesmím diskutovat s velkými písmeny.O co vám jde?Snad se tu lidem radí a nebo je ještě máte v náplni práce poučovat o jiných věcech.
    Trochu skromnosti a pokory by neškodilo.
    Děkuji bez uvozovek,že jste se mnou ztráceli čas a jelikož nejsem na vaší úrovni,nebudu vás již obtěžovat.JK

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).