Hlavní navigace

Problémová reklamace

  • (neregistrovaný)

    9. 3. 2006 20:34

    Potřebuji znát přesná fakta a paragrafy v reklamačním sporu ,který trvá déle než půl roku.A to:JAKÉ NÁLEŽITOSTI MÁ MÍT REKLAMAČNÍ LIST? EXISTUJE NĚJAKÝ PARAGRAF,KTERÝ UPRAVUJE PŘESNÉ NÁLEŽITOSTI REKLAMAČNÍHO LISTU?CO PŘESNĚ ZNAMENÁ TERMÍN "PRODEJCE JE POVINEN O REKLAMACI TAKÉ ROZHODNOUT"A O ČEM VŠEM VLASTNĚ ROZHODUJE?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 10. 3. 2006 7:32

      graver (neregistrovaný)

      Re: Problémová reklamace
      Doporučuji pozornosti ctěného obecenstva sekci Ochrana spotřebitele zde na serveru, event. sekci s prefabrikovanými řešeními (http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/otazky-odpovedi.aspx). Dost jsme se s tím nadřeli, tak to koukejte používat :-))

      btw: zasekl se vám capslock

    • 10. 3. 2006 18:44

      Jiří Kolář (neregistrovaný)

      Re: Problémová reklamace
      Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele nic takového není ,ani jinde ne.2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý!

    • 11. 3. 2006 11:58

      graver (neregistrovaný)

      Re: Problémová reklamace
      >Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
      >nic takového není ,ani jinde ne.
      Např. §620/3,4,5.
      >2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý!
      http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock

    • 11. 3. 2006 21:54

      JK (neregistrovaný)

      Re: Problémová reklamace
      >>Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
      >>nic takového není ,ani jinde ne.
      >Např. §620/3,4,5.
      >>2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý

      >http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock

      §620/3,4,5:Tam se jedná o záruční list! Já řeším reklamační list.Něco už mám zjištěno odjinud.Děkuji za" ochotu"!S tím CapsLockem tomu nerozumím,ale to je nepodstatné.JK

    • 12. 3. 2006 8:27

      graver (neregistrovaný)

      Re: Problémová reklamace
      >>>Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
      >>>nic takového není ,ani jinde ne.
      >>Např. §620/3,4,5.
      >>>2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý
      >
      >>http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock
      >
      >§620/3,4,5:Tam se jedná o záruční list! Já řeším
      >reklamační list.
      To jsem přehlédl, omlouvám se. Existuje pouze zákonná povinnost vystavit potvrzení o reklamaci (což je v sekci Otázek jasně uvedeno i s odkazem na §). Náležitosti tohoto dokumentu nejsou zákonem určeny, pouze §13 přikazuje prodejci informovat o podmínkách uplatnění záruky.
      >Něco už mám zjištěno odjinud.
      V tom případě se s námi jistě rád podělíte o informace.
      >Děkuji za" ochotu"!
      Na lidi, kteří se velkými písmeny dožadují pomoci druhých, aniž by sami vyvinuli sebemenší úsilí, je dobré se vykašlat. Pokud to neudělám, pak je to z mé strany ochota bez uvozovek.
      >S tím CapsLockem tomu nerozumím,
      To jsme si všimli. Jestli nerozumíte anglicky, překládat vám to nebudu. Znalost netikety je vaší povinností - najděte si to někde v češtině.
      >ale to je nepodstatné.JK
      To, že nevíte, co v diskusi znamená použití velkých písmen, je dost podstatné...

    • 12. 3. 2006 21:09

      JK (neregistrovaný)

      Re: Problémová reklamace
      >>>>Pro graver a anonymní:1)V sekci Ochrana spotrebitele
      >>>>nic takového není ,ani jinde ne.
      >>>Např. §620/3,4,5.
      >>>>2)Capslock není zaseklý,schválně byl zaplý
      >>
      >>>http://wiki.fastmail.fm/index.php/CapsLock
      >>
      >>§620/3,4,5:Tam se jedná o záruční list! Já řeším
      >>reklamační list.
      >To jsem přehlédl, omlouvám se. Existuje pouze zákonná
      >povinnost vystavit potvrzení o reklamaci (což je v
      >sekci Otázek jasně uvedeno i s odkazem na §). Náležitosti
      >tohoto dokumentu nejsou zákonem určeny, pouze §13
      >přikazuje prodejci informovat o podmínkách uplatnění
      >záruky.
      >>Něco už mám zjištěno odjinud.
      >V tom případě se s námi jistě rád podělíte o
      >informace.
      Vy víte přece všechno nejlépe,nač se dělit.
      >>Děkuji za" ochotu"!
      >Na lidi, kteří se velkými písmeny dožadují pomoci
      >druhých, aniž by sami vyvinuli sebemenší úsilí, je dobré
      >se vykašlat. Pokud to neudělám, pak je to z mé strany
      >ochota bez uvozovek.
      Nedožaduji se pomoci velkými písmeny.Jen zdůrazňuji své otázky.Jak můžete tvrdit,že nevyvýjím sebemenší úsilí,když neznáte souvislosti.Také byste jistě zkoušel vše možné,kdyby váš spor trval půl roku a měl v tom 35OOOKč.Váš server jsme studovali a asi nám něco uniklo.Tím se omlouváme.
      >>S tím CapsLockem tomu nerozumím,
      >To jsme si všimli. Jestli nerozumíte anglicky,
      >překládat vám to nebudu. Znalost netikety je vaší povinností
      >- najděte si to někde v češtině.
      Proč řešíte otázky etikety a znalost angličtiny?Jakou to má vše souvislost s mým problémem?
      >>ale to je nepodstatné.JK
      >To, že nevíte, co v diskusi znamená použití velkých
      >písmen, je dost podstatné...
      Já jsem potřeboval jen poradit a nenapadlo mne,že nesmím diskutovat s velkými písmeny.O co vám jde?Snad se tu lidem radí a nebo je ještě máte v náplni práce poučovat o jiných věcech.
      Trochu skromnosti a pokory by neškodilo.
      Děkuji bez uvozovek,že jste se mnou ztráceli čas a jelikož nejsem na vaší úrovni,nebudu vás již obtěžovat.JK

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).