Re: reklamace nevyřízena
>>Ve lhůtě jsme reklamovali koupi výrobku - gymnastický
>>balon. Sepsali jsme zápis o reklamaci kde je uvedeno
>>že reklamace musí být vyřízena do 12.5.2006. Dodnes
Reklamace musí být (bez ohledu na nějaký zápis) vyřízena do 30 dnů.
>>nám
>>nepřišlo žádné vyrozumění o tom, zda a jak byla
Žádné vyrozumění se neposílá, musíte se starat sami. Prodejce nemá zákonnou povinnost vás o vyřízení reklamace takto informovat.
>>reklamace vyřízena. Co s tím? Děkuji.
>
>
>Zkuste jim tam volat a vyhrožovat ČOI
To jako proč? Jaký je k tomu v této fázi důvod? Prodejce zatím nic špatného neudělal.
Re: reklamace nevyřízena
Na reklamaci má prodejce 30 dnů. V případě, že do 30ti dnů nevyřídí reklamaci - pak vrácí peníze.
Ale Vy se musíte starat jestli je už reklamace vyřízena - tj. jít na prodejnu a ptát se.
Nepíšete jestli jste to koupila v prodejně, nebo to byl zásilkový obchod??? Ale i tam se musíte zajímat sama.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.