Vlákno názorů k dotazu Učení mučení od Markéta - :( učení mučení - jak na to?! copak nikdo...

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 6. 2006 11:36

Šárka (neregistrovaný)

Re: :( učení mučení - jak na to?!
    Zkuste Jana Buchtová http://www1.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE00111521 Já jsem se z této knihy také učila uplné základy, mohu doporučit a výborné je i nakladatelství Grada,mrkněte na jejich stránky,určitě něco vyberete

• 27. 6. 2006 11:52

emil (neregistrovaný)

+Prohlédněte si Sagit.cz, v záložce KNIHOVNA je mnoho knih. Vaší pozornosti bych doporučoval na str. 7 Jindrák: Sbírka souvztažností. Z této knihy budete čerpat několik let.

• 27. 6. 2006 12:10

Šárka (neregistrovaný)

>>>>Prosím všechny zkušené. Potřebuju poradit nějakou
    >>>>učebnici účetnictví kde najdu skoro všechno i se
    >>>>změnami v
    >>>>účetnictví. Jsem začátečník a ráda bych se něco
    >>>>naučila. A co říkáte na učební pomůcku abeceda
    >>>>účetnictví.
    >>>>Děkuji za pomoc
    >>>
    >>>
    >>>copak nikdo neví
    >>Zkuste Jana Buchtová
    >>
    >>http://www1.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE00111521 Já jsem se z této
    >>knihy také učila uplné základy, mohu doporučit a
    >>výborné
    >>je i nakladatelství Grada,mrkněte na jejich
    >>stránky,určitě něco vyberete
    >
    >+Prohlédněte si Sagit.cz, v záložce KNIHOVNA je mnoho
    >knih. Vaší pozornosti bych doporučoval na str. 7
    >Jindrák: Sbírka souvztažností. Z této knihy budete čerpat
    >několik let. p.Emil má naprostou pravdu, tato kniha je skvělá.

• 28. 6. 2006 1:24

Jarmila (neregistrovaný)