Re: :( učení mučení - jak na to?!
+Prohlédněte si Sagit.cz, v záložce KNIHOVNA je mnoho knih. Vaší pozornosti bych doporučoval na str. 7 Jindrák: Sbírka souvztažností. Z této knihy budete čerpat několik let.
>>>>Prosím všechny zkušené. Potřebuju poradit nějakou
>>>>učebnici účetnictví kde najdu skoro všechno i se
>>>>změnami v
>>>>účetnictví. Jsem začátečník a ráda bych se něco
>>>>naučila. A co říkáte na učební pomůcku abeceda
>>>>účetnictví.
>>>>Děkuji za pomoc
>>>
>>>
>>>copak nikdo neví
>>Zkuste Jana Buchtová
>>
>>http://www1.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE00111521 Já jsem se z této
>>knihy také učila uplné základy, mohu doporučit a
>>výborné
>>je i nakladatelství Grada,mrkněte na jejich
>>stránky,určitě něco vyberete
>
>+Prohlédněte si Sagit.cz, v záložce KNIHOVNA je mnoho
>knih. Vaší pozornosti bych doporučoval na str. 7
>Jindrák: Sbírka souvztažností. Z této knihy budete čerpat
>několik let. p.Emil má naprostou pravdu, tato kniha je skvělá.
Nepíšete, jaký začátečník jste. Pak je také důležité, jaký typ účetnictví potřebujete znát, zda podnikatele, příspěvkové organizace, územně samosprávné celky, sdružení, obchodní společnosti, fondy apod.Pokud jste o účetnictví doposud vůbec nezavadila, doporučovala bych vám učebnice účetnictví pro obchodní akademie, které vám poskytnou i nezbytnou teorii. Pakliže jste začátečník, který již o účetnictví něco málo ví, doporučovala bych publikace od J. Svobodové nebo pana Podhorského, kteří k účetním kontacím píšou i teorii a podrobný výklad tématu. Abeceda účetnictví z ANAGu je pak kuchařkou pro účetní, kteří již nějaké znalosti mají a potřebují si najít nějaké účetní případy, které v praxi často nepoužívají. Obsahuje však i částečné informace ze zákona o účetnictví a další pomůcky. Navštivte prodejnu odborné literatury - např. LIBREX a jistě si vyberete podle svých potřeb.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.