Vlákno názorů k dotazu Sídlo firmy nebo i provoz. na faktuře? od DE začátečník - Re: Sídlo firmy nebo i provoz. na faktuř ***podle...

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 7. 2006 12:16

DE začátečník (neregistrovaný)

Re: Sídlo firmy nebo i provoz. na faktuř
    podle rad co mi tu byly dávany tam musí být sídlo firmy které je zapsáno na živnostenském úřadě - tam musí docházet pošta aby nebyl problém s kontrolou...Já se ptala, protože jsem chtěla, aby mi dodavatelé posílali faktury na provozovnu, protože šéf mi je zapírá :o( (šéfova adresa bydliště=sídlo firmy) ale bohužel to tak nejde - no, jde, ale kontrole by se to nelíbilo... ale jak píšu jsem DE začátečník, tak ještě vyčkejte rad zkušenějších :o)

• 25. 7. 2006 12:26

Ilona (neregistrovaný)

na danovem dokladu musi byt uvedeno cit. "sídlo nebo místo podnikání osoby, pro kterou se uskutečňuje plnění" - tzn. sidlo, ktere ma uvedeno v OR nebo zivn. rejstriku (zakon o DPH, §28 odst. 2).... nicmene muzete uvest i adresu provozovny, kam fakturu posilate, tzn. korespondencni adresu. Nektere formulare faktur maji 2 "chlivecky" - jeden je situovan do prave horni casti, aby byla adresa videt skrz obalku s okenkem (tam dle meho lze napsat korespondencni adresu), ale sidlo firmy musi byt na fakture uvedeno (treba v tom druhem chlivecku).... jeste lepsi je napsat na fakturu adresu sidla firmy a na obalku korespondencni adresu.

Nektere firmy delaji to, za na objednavku zvyrazni pozadavek, kam posila korespondenci.

• 25. 7. 2006 12:30

Petra (neregistrovaný)

Řídila bych se §28 zákona o DPH, který to umožňuje. Otázka je, zda máte provozovnu oficiálně nahlášenou. Je rovněž možno napsat na fa: Dodavatel: celý nazev, sidlo atd. a Adresa pro doručování: .... provozovna... Tak to tu mam třeba na faktuře od vodáren.

• 25. 7. 2006 14:42

martina (neregistrovaný)

V § 28 zák.DPH se přímo říká: daň.doklad musí obsahovat...sídlo NEBO místo podnikání.