Re: Sídlo firmy nebo i provoz. na faktuř
podle rad co mi tu byly dávany tam musí být sídlo firmy které je zapsáno na živnostenském úřadě - tam musí docházet pošta aby nebyl problém s kontrolou...Já se ptala, protože jsem chtěla, aby mi dodavatelé posílali faktury na provozovnu, protože šéf mi je zapírá :o( (šéfova adresa bydliště=sídlo firmy) ale bohužel to tak nejde - no, jde, ale kontrole by se to nelíbilo... ale jak píšu jsem DE začátečník, tak ještě vyčkejte rad zkušenějších :o)
na danovem dokladu musi byt uvedeno cit. "sídlo nebo místo podnikání osoby, pro kterou se uskutečňuje plnění" - tzn. sidlo, ktere ma uvedeno v OR nebo zivn. rejstriku (zakon o DPH, §28 odst. 2).... nicmene muzete uvest i adresu provozovny, kam fakturu posilate, tzn. korespondencni adresu. Nektere formulare faktur maji 2 "chlivecky" - jeden je situovan do prave horni casti, aby byla adresa videt skrz obalku s okenkem (tam dle meho lze napsat korespondencni adresu), ale sidlo firmy musi byt na fakture uvedeno (treba v tom druhem chlivecku).... jeste lepsi je napsat na fakturu adresu sidla firmy a na obalku korespondencni adresu.
Nektere firmy delaji to, za na objednavku zvyrazni pozadavek, kam posila korespondenci.
Řídila bych se §28 zákona o DPH, který to umožňuje. Otázka je, zda máte provozovnu oficiálně nahlášenou. Je rovněž možno napsat na fa: Dodavatel: celý nazev, sidlo atd. a Adresa pro doručování: .... provozovna... Tak to tu mam třeba na faktuře od vodáren.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
EET se vrací od roku 2027, schválili poslanci. Dotkne se až 600 tisíc podnikatelů
Podnikatelům se nelíbí navrhovaný růst minimální mzdy, chtějí změnu valorizace
Kadeřník v mobilu. Nová česká aplikace pomáhá salonům s byznysem i organizací času
Zlatnictví začala studovat ve čtyřiceti. Diamanty jsou pro mě bez duše, říká Milena