Re: Reklamační problém
>>Dobry den
>>vznikl mi problem s notebookem. Prestal fungovat a
>>kdyz jsem ho sel reklamovat, tak mi rekli ze na nej
>>mam
>>pouze zaruku 1 rok, jelikoz jsem ho kupoval na
>>firmu.Ale na fakture je na psano ze zaruka je 24
>>mesicu pokud
>>neni v zaručním liste uvedeno jinak.At jsem hledal
>>jak
>>jsem hledal tak jsem ho nenasel, nejsem si vedom ze
>>bych ho vubec dostal. Bylo mi pri nakupu receno ze
>>mi
>>faktura staci. Ale na strankach vyrobce je napsano ze
>>zaruka je 1 rok s dodatkem ze zákonná záruka
>>spotřebitele tímto není dotčena. Pocitac jsem koupil v
>>prosinci
>>roku 2005.Chtel jsem jak je mozno v dane veci
>>pokratsovat? Dekuji Karel Vyletal
Pokud jste počítač koupil jako podnikatel, neplatí záruční podmínky dle ObčZ a záruka tedy může být opravdu jen 1 rok. Z toho, co píšete, bohužel vyplývá obtížná průkaznost skutečně sjednané záruční doby. Pokud nemáte záruční list, mělo by platit, co je na faktuře, neprohlásí-li prodjce smluvní podmínky na internetu za ekvivalent záručního listu.
Větě "zaruka je 1 rok ... zákonná zárukaspotřebitele tímto není dotčena" nerozumím.
>Můžete se obrátit na Svaz spotřebitelů nebo na ČOI
Nemůžete - tyto instituce se zabývají spotřebitelským, nikoliv komerčním právem.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.