Vlákno názorů k dotazu 30-denní záruka od a - Re: 30-denní záruka Pořídila bych další náhradní...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 6. 2007 12:56

    a (neregistrovaný)

    Re: 30-denní záruka
    Pořídila bych další náhradní díl. Zákazníka nemusí zajímat, že dodavatel má také 30 dní na vyřízení reklamace.Pokud nedodržíte 30-ti denní lhůtu, může zákazník žádat vrácení peněz, popř. nový PC.

  • 4. 6. 2007 17:27

    graver (neregistrovaný)

    Re: 30-denní záruka
    To jistě ne. Zákazník může žádat výměnu vadného dílu. Teprve není-li to možné, může od smlouvy odstoupit.

  • 4. 6. 2007 22:19

    anonymous (neregistrovaný)

    Re: 30-denní záruka
    Dovolím si tvrdit, že v tomto případě já jako zákazník nesu k reklamaci celý PC (mě absolutně nemusí zajímat, který díl nefunguje) a taky chci, aby do 30 ti dnů fungovalo opět celé PC.

  • 5. 6. 2007 7:16

    graver (neregistrovaný)

    Re: 30-denní záruka
    >>>>Věnujeme se opravě PC. Zákazník nám donesl PC k
    >>>>záruční opravě. Díl z tohoto PC musíme dále
    >>>>reklamovat
    >>>>u
    >>>>dodavatele. Dodavatel nám díl dodá v 30-ti denní
    >>>>záruční
    >>>>lhůtě, ale u nás může dojít k překročení této lhůty
    >>>>vůči odběrateli, protože nějaký čas trvá diagnostika
    >>>>závady a přeprava k dodavateli. Jak v tomto připadě
    >>>>postupovat ??
    >>>>Děkuji za radu.
    >>>Pořídila bych další náhradní díl. Zákazníka nemusí
    >>>zajímat, že dodavatel má také 30 dní na vyřízení
    >>>reklamace.Pokud nedodržíte 30-ti denní lhůtu, může
    >>>zákazník
    >>>žádat vrácení peněz, popř. nový PC.
    >>To jistě ne. Zákazník může žádat výměnu vadného dílu.
    >>Teprve není-li to možné, může od smlouvy odstoupit.
    >
    >Dovolím si tvrdit, že v tomto případě já jako zákazník
    >nesu k reklamaci celý PC
    Ano, to nesete, pokud nemůžete přinést pouze ten díl, aniž byste porušil garanční podmínky.
    > (mě absolutně nemusí zajímat,
    >který díl nefunguje)
    To opravdu nemusí.
    >a taky chci, aby do 30 ti dnů
    >fungovalo opět celé PC.
    Ano i na to máte právo.
    Takže: přinesete celé PC, vůbec vás nezajímá, který díl je vadný a prodejce vám do 30 dnů vrátí funkční stroj. Jak to udělá, je na něm. Pokud je možné dosáhnout souladu s kupní smlouvou pouhou výměnou jednoho dílu, pak je prodávající oprávněn to tak udělat. §622/1.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).