Hlavní navigace

30-denní záruka

  • (neregistrovaný) 85.70.16.---

    4. 6. 2007 11:49

    Věnujeme se opravě PC. Zákazník nám donesl PC k záruční opravě. Díl z tohoto PC musíme dále reklamovat u dodavatele. Dodavatel nám díl dodá v 30-ti denní záruční lhůtě, ale u nás může dojít k překročení této lhůty vůči odběrateli, protože nějaký čas trvá diagnostika závady a přeprava k dodavateli. Jak v tomto připadě postupovat ??
    Děkuji za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 4. 6. 2007 12:56

      a (neregistrovaný) 213.155.227.---

      Re: 30-denní záruka
      Pořídila bych další náhradní díl. Zákazníka nemusí zajímat, že dodavatel má také 30 dní na vyřízení reklamace.Pokud nedodržíte 30-ti denní lhůtu, může zákazník žádat vrácení peněz, popř. nový PC.

    • 4. 6. 2007 17:27

      graver (neregistrovaný) 89.102.8.---

      Re: 30-denní záruka
      To jistě ne. Zákazník může žádat výměnu vadného dílu. Teprve není-li to možné, může od smlouvy odstoupit.

    • 4. 6. 2007 22:19

      anonymous (neregistrovaný) 212.80.86.---

      Re: 30-denní záruka
      Dovolím si tvrdit, že v tomto případě já jako zákazník nesu k reklamaci celý PC (mě absolutně nemusí zajímat, který díl nefunguje) a taky chci, aby do 30 ti dnů fungovalo opět celé PC.

    • 5. 6. 2007 7:16

      graver (neregistrovaný) 193.85.226.---

      Re: 30-denní záruka
      >>>>Věnujeme se opravě PC. Zákazník nám donesl PC k
      >>>>záruční opravě. Díl z tohoto PC musíme dále
      >>>>reklamovat
      >>>>u
      >>>>dodavatele. Dodavatel nám díl dodá v 30-ti denní
      >>>>záruční
      >>>>lhůtě, ale u nás může dojít k překročení této lhůty
      >>>>vůči odběrateli, protože nějaký čas trvá diagnostika
      >>>>závady a přeprava k dodavateli. Jak v tomto připadě
      >>>>postupovat ??
      >>>>Děkuji za radu.
      >>>Pořídila bych další náhradní díl. Zákazníka nemusí
      >>>zajímat, že dodavatel má také 30 dní na vyřízení
      >>>reklamace.Pokud nedodržíte 30-ti denní lhůtu, může
      >>>zákazník
      >>>žádat vrácení peněz, popř. nový PC.
      >>To jistě ne. Zákazník může žádat výměnu vadného dílu.
      >>Teprve není-li to možné, může od smlouvy odstoupit.
      >
      >Dovolím si tvrdit, že v tomto případě já jako zákazník
      >nesu k reklamaci celý PC
      Ano, to nesete, pokud nemůžete přinést pouze ten díl, aniž byste porušil garanční podmínky.
      > (mě absolutně nemusí zajímat,
      >který díl nefunguje)
      To opravdu nemusí.
      >a taky chci, aby do 30 ti dnů
      >fungovalo opět celé PC.
      Ano i na to máte právo.
      Takže: přinesete celé PC, vůbec vás nezajímá, který díl je vadný a prodejce vám do 30 dnů vrátí funkční stroj. Jak to udělá, je na něm. Pokud je možné dosáhnout souladu s kupní smlouvou pouhou výměnou jednoho dílu, pak je prodávající oprávněn to tak udělat. §622/1.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).