Re: Zápis dokladů
**********
A není v tom zmatek, když nejsou doklady podle datumů, shodně pokladna, deník i DPH? To pak ještě účtujete zvlášť pro DPH? Ledaže se pokladna vede ještě úplně zvlášť, ale potom by zase nesouhlasila s pokladnou, která se vede v účetnictví. Jana F.
***************
Re: Zápis dokladů
S pány šéfy až na výjimky není dohoda možná. Účtujte s datem, kdy doklad dostanete - konečně s tím počítá i zákon o DPH, když dovoluje uplatnit odpočet do konce účetního období. Mimo to, každý jen trochu slušný program dovoluje řazení podle libovolného údaje - Kč vzestupně, sestupně, data stejně tak. Trochu horší už to bude, pokud půjde o příjmový doklad za tržby. Naštěstí většina šéfů inkasovat tržby nechodí. Vedení další pokladny páchne švindlem a zkuste to kontrole vymluvit.
Re: Zápis dokladů
>S pány šéfy až na výjimky není dohoda možná. Účtujte s
>datem, kdy doklad dostanete -
*************
No nevím, pane xxl, nechci vás chytat za slovíčko, ale jako externí účetní dostanu u mnoha lidí také všechny doklady až v dalším čtvrtletí, než do kterého patří. Rozhodně mi je nenosí po jednom ten samý den :-))). Jana F.
***********
Re: Zápis dokladů
No a co? U výdajových o nic nejde, u příjmových už je to horší z hlediska DPH, ale to jsem uvedl. Účetní období je rok. Kromě toho, pokud tomu rozumím, dotaz zněl na situaci, kdy je dodán doklad dodatečně a ne jestli při účtování hromady dokladů (za měsic, čtvrtletí nebo rok) je mám řadit dle data, že. Na tak . . . . dotaz bych si netroufal odpovídat.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.