Vlákno názorů k dotazu Reklamace obuvi - prosím Gavera od Renata - Re: Reklamace obuvi - prosím Gavera Pardód, prosím Gravera.

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 6. 2007 13:33

    graver (neregistrovaný)

    Re: Reklamace obuvi - prosím Gavera
    Rozhodnutí o reklamaci (tedy o způsobu jejího řešení) je úkon, který provádí zástupce prodejce. Ten to musí udělat hned nebo ve složitějších případech do 3 dnů (do této lhůty se nepočítá např. expertíza u výrobce apod). Kompletně vyřešit reklamaci (tzn. např. provést opravu) pak musí prodejce do 30 dnů, a to vč. času, potřebného k rozhodnutí.
    Prodejce ale skutečně není povinnen zajišťovat si posudek dodavatele, výrobce nebo kohokoliv jiného. Naopak, jako váš smluvní partner je povinnen rozhodnout sám. Posouzení někoho jiného je pro prodejce pouze jakousi pomůckou. I kdyby např. výrobce rozhodl, že nejde o vadu materiálu, může prodejce reklamaci vyřídit ve váš prospěch. A naopak.

    http://business.center.cz/business/pravo/ochrana_spotrebitele/reklamacni_lhuty.aspx

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).