Vlákno názorů k dotazu OT: Jak mám zrušit pevnou linku? od Karla - Re: OT: Jak mám zrušit pevnou linku? Toto martýrium...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 1. 2009 14:40

    Karla (neregistrovaný)

    Re: OT: Jak mám zrušit pevnou linku?
    Toto martýrium už mám za sebou a jde to bohužel pouze přes toho slavného operátora. Po několika minutovém hovoru o tom, proč chci linku zrušit (drahé poplatky atd... ) a jejich dalších ,,skvělých a výhodných" nabídek a mém neustálém trvání na zrušení - máme konečně zrušeno. Přeji pevné nervy :))) Karla

  • 16. 1. 2009 16:50

    Klára (neregistrovaný)

    Re: OT: Jak mám zrušit pevnou linku?
    Já vám poradím, jak jsme to provedli my! 15.12. jsme podávali Žádost o zrušení (úplně obyčejný dopis, žádný formulář atd.) a k 31.12. nám ji zrušili!!! I přesto, že standartně mají 30dní výpovědní lhůtu. Není to žádná věda, napište žádost, kde uvedete rušené číslo , dále napíšete, že to chcete k nejbližšímu možnému termínu (my jsme uvedli přímo datum 31.12.) a pošlete doporučeně na adresu:Telefonica O2, Za Brumlovkou 266/2 140 22, Praha 4 - Michle a věřte, že nejdéle do měsíce budete mít po starostech :-)). A hlavně, nebudete se muset vybavovat s nějakým "chytrákem" na infolince a sdělovat mu, proč zrovna nyní linku rušíte :-)). K.

  • 16. 1. 2009 18:15

    pája

    Re: OT: Jak mám zrušit pevnou linku?
    Já tedy nevím, ale já jsem si stáhl z netu jejich formulář výpovědi, poslal jsem jim ho vyplněný a bylo po problémech.Sice mne telefonicky přesvědčovali-blebleble, ale když jsem trval na svém, tak mi to zrušili,pouze mi nechali ještě 6 měsíců možnost se mne dovolat, já jsem už volat nemohl, tak nevím,jak to dnes vlastně s nimi funguje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).