Vlákno názorů k dotazu Neproplacená faktura, jak ji řešit od Rop - A to jste se dohodli jenom na tom,...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 7. 2011 13:28

    Rop

    A to jste se dohodli jenom na tom, že nechce platit a zaplatí míň?

    Nebo provedená služba (dodané zboží) mělo nějakou vadu, kterou reklamoval a na základě toho jste snížil cenu?

  • 29. 7. 2011 10:22

    rezna (neregistrovaný)

    pan je blbec - dal jsem mu fakturu na praci na sprave site dopredu na rok (hodinove) - na tom jsme se dohodli - po odpracovani 1/3 zhruba byla delsi pauza, kdyz zrovna nic nepotrebovali a pan se ozval ze jsem je natahl - nekolikrat jsem mu vysvetlil ze mi opravdu nezaplatil velkou sumu za par hodin prace, ale ze dohoda byla ze se to predplati (predtim uz jedna takova faktura probehla v pohode). - zacal mlit neco o tom ze jsem diletant, ze jsem jim to jeste vic posral, bla bla (zamestnanci, s kteryma jsem mluvil se samozrejme divi, protoze ti jsou nad miru spokojeni s mymi sluzbami) - a tak jsem panovi navrhnul ze mu teda tu fakturu snizim a ze mi proplati odpracovanej cas a ja uz jim nic delat nebudu - poslal jsem fakturu podle dohody a pan zacal zase remcat, ze to teda ne - ze takhle zpetne to nejde a ze chce novou
    proto teda resim jestli nejakej dobropis, storno nebo jak - samozrejme ze pro me je idealni stav aby mi pouze proplatil co mi nalezi beze zmen - nejsem platce DPH, takze nechapu, ze on to nemuze zauctovat.
    jak je to potom se stornem - to si nechavam jenom pro sebe nebo ho posilam i jim?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).