Re: Daňová informační schránka pro PO-pr
Zkusím odpovědět, ale počkejte si i na další reakce :-)
1) Datové schránky byly při jejich zavádění zřizovány všem právnickým osobám ze zákona. Informujte se proto, jak to je nyní - předpokládám totiž, že i vaší nové firmě zřídí DS nejspíš automaticky :-)
2) Až půjdete na CzechPoint (na poštu) kvůli DS, vezměte si s sebou výpis z rejstříku, občanský průkaz a razítko (máte-li jej, není sice povinné, ale ouředníci ho rádi vidí :-)) Pokud budete potřebovat plnou moc, tak si ji rovnou udělíte před paní sedící u okénka :-)
3) Elektronický podpis pro sro snad ani potřebovat nebudete, když budete mít datovou schránku? Nebo k čemu by vám sloužil?
Re: Daňová informační schránka pro PO-pr
PS: Hodně informací najdete zde http://www.datoveschranky.info/
Hned na začátku textu pro právnické osoby se uvádí - cituji: "Právnické osobě zapsané v obchodním rejstříku bude datová schránka zřízena automaticky Ministerstvem vnitra, a to bezplatně." Takže ad 1) = vyřešeno :-)
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.