Vlákno názorů k dotazu Chybně vystavená příjemka od jb - Re: Chybně vystavená příjemka Nevím zda jsem vás dobře...

  • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 8. 2011 7:29

    jb (neregistrovaný)

    Re: Chybně vystavená příjemka
    Nevím zda jsem vás dobře pochopila, ale nevidím problém pokud se jedná o stejný "materiál". Účel přece znáte (zádáváte), až při výdeji.Příklad třeba pneu mám na jedné kartě - výdám prodej 504, vlastní spotřeba 501 a pro dar 543 - neni žádný důvod zakládat jiné karty pro stejný druh.

  • 30. 8. 2011 12:30

    Janinka30 (neregistrovaný)

    Re: Chybně vystavená příjemka
    Myslím si, že rušit výdejky a opravovat faktury je nesmysl. Prostě se stala chyba. Možná bych si k výdejkám udělala poznámku, že se jedná vlastně o jinou kartu. Inventurou si potom srovnáte stavy na kartě. Můžete zbytek z karty převést na správnou kartu a pak prodat. U nás se běžně stává, že se referent nákupu splete a zboží přijme na jinou kartu, já to samozřejmě zjistím až když mi třeba chybí množství pro výdej na fakturu a pátrám proč, ale to už uběhnou třeba dva měsíce. Nic s tím neudělám. Zboží vyfakturuju "ručně", ne ze skladu, ale už ho bohužel neodepíšu z karty.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).