Re: potvrzení dárce krve
Nechci se s Vámí přít, zda je to byrokracie nebo ne, ale uvádím případ: Pracuji jako mzdová účetní v podniku, kde je 400 zaměstnanců, jsem na mzdy pouze jen já. Z tohoto počtu asi 60 zaměstnanců je bezplatných dárců krve. Každý měsíc je jich 10-20. Teď si vemto, že některý z nich daruje krev 5x za rok, některý i vícekrát + některý i plazmu. Co je podle Vás jednoduší, když každý zaměstnaec doloží k ročnímu zúčtování jedno potvrzení transfúzní stanice, nebo já jako mzdová účetní budu kopírovat každý měsíc všechna doložená potvrzení a někde ukládat, abych je potom mohla doložit k ročnímu zúčtování? Jestli budu mít 2zaměstnance, nebude problém.
Re: potvrzení dárce krve
Dobrý den,
děkuji za potvrzení toho, že žádný zákon mi neukládá dodat potvrzení o darování krve 2x tak jak zde někteří píší.
Je mi jasné, že je pro Vás mnohem jednodušší, pokud Vám zaměstnanec donese "souhrnné" potvrzení na konci roku. A pokud bych od své účetní viděl "normální" a slušný přístup tak se také pokusím jí toto potvrzení dodat společně s RZD. Bohužel její přístup takový nebyl a tak nakonec raději podávám přiznání sám, než abych se zbytečně stresoval :)
Přeji hezký zbytek dne
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.