mám před sebou případ, se kterým si nevím rady. V červenci jsme byli požádáni o zaslání zboží do Turecka (náš dodavatel to nebyl schopen udělat, protože měl hromadnou dovolenou), jelikož v tu dobu letěl do Turecka i náš jednatel (který má ale smlouvu na jednatelství až od 10/2012) naložil zboží do kufru a letěl. Na letišti zaplatil nadváhu firemní platební kartou. Mám jenom ústřižek z letiště. Zaúčtovala bych to na ostatní závazky 518/379, ale nevím jestli je to tak správně. Poradíte prosím?
30. 11. 2012 8:15
Dobrý den,
mám před sebou případ, se kterým si nevím rady. V červenci jsme byli požádáni o zaslání zboží do Turecka (náš dodavatel to nebyl schopen udělat, protože měl hromadnou dovolenou), jelikož v tu dobu letěl do Turecka i náš jednatel (který má ale smlouvu na jednatelství až od 10/2012) naložil zboží do kufru a letěl. Na letišti zaplatil nadváhu firemní platební kartou. Mám jenom ústřižek z letiště. Zaúčtovala bych to na ostatní závazky 518/379, ale nevím jestli je to tak správně. Poradíte prosím?