Dobrý den, chci se optat, jak evidovat a uctovat nasledujici veci. Koupim na zaklade odkupni smlouvy zarizeni ( pocitac) a nektere jeho casti chci samostatne prodat dale. (obdopa autovrakoviste - odkoupi cely vuz a prodavaji dily). Je treba do odkupni smlluvy specifikovat z jakych dilu se zarizeni skládá a případně odhadnutá cena. Nebo se to neřeší a díly mohu prodat na fakturu libovolně dále? Zkoumá někdo, kde jsem opratřil drobné položky na výdajové faktuře (vesměs se bude jednat o díly v hodnotě 50 - 1000Kč) Jak postupovat, aby to bylo z pohledu účetnictví v pořádku?
2. 12. 2012 11:25
Dobrý den,
chci se optat, jak evidovat a uctovat nasledujici veci.
Koupim na zaklade odkupni smlouvy zarizeni ( pocitac) a nektere jeho casti chci samostatne prodat dale. (obdopa autovrakoviste - odkoupi cely vuz a prodavaji dily).
Je treba do odkupni smlluvy specifikovat z jakych dilu se zarizeni skládá a případně odhadnutá cena. Nebo se to neřeší a díly mohu prodat na fakturu libovolně dále?
Zkoumá někdo, kde jsem opratřil drobné položky na výdajové faktuře (vesměs se bude jednat o díly v hodnotě 50 - 1000Kč)
Jak postupovat, aby to bylo z pohledu účetnictví v pořádku?
děkuji za radu