Hlavní navigace

Nákup materiálu-sklad metoda A

  • (neregistrovaný) 85.160.30.---

    1. 2. 2013 13:32

    Při nákupu materiálu je většinou účtováno balné, poštovné popř. nějaký karton. I tyto drobnější částky by měly být započítány do ceny jednoho kusu (např. pružinky) při příjmu na sklad. Příjemka tak ale nikdy není je zde uvedena pouze čistá cena za 1 pružinku.Ostatní náklady nejsou zohledněny a mám je účtovat rovnou do nákladů. Tak by to ale určitě nemělo být, ale i když si ty náklady naúčtuji také na sklad, při výdeji mi to nesedí, protože výdejku mi vytvoří zas jen v čisté ceně 1 pružinky. Většinou jde o materiál, který se spotřebuje třeba do půl roku, takže ostatní náklady přijdou také do nákladu toho roku, ale nešlo by na sklad účtovat pouze tedy za čistou cenu a náklady nějak postupně odepisovat? Vedoucí výroby to tak chce, protože prý pak je nedohledatelná cena při nákupu dalšího zboží, když jsou v tom vedlejší náklady!

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).