Hlavní navigace

doklady

  • (neregistrovaný) 88.100.249.---

    6. 6. 2013 8:39

    Dobrý den,
    podnikatel chce vyrušit doklady, které má ve firmě od roku 1996. Jedná se o fyzickou osobu podnikající v autodopravě.Myslím,že rok 1996 můžu zrušit, jen mzdové listy musím ponechat, ty se musí archivovat 30 let,že?Vše ostatní 10 let?Jak je to v případě, že je podnikatel ve ztrátě nebo pokud má leasingy-je archivační doba také 10 let?
    Když budu rok 1996 skartovat, tak musím sepsat, co vše jsem skartovala?Máte někdo vzor, jak by měl vypadat takovýto dokument?

    Předem moc děkuji za odpovědi

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).