Hlavní navigace

Reklamace jízdného prosím p.Jasná

  • (neregistrovaný)

    9. 9. 2013 11:13

    Dobrý den,
    po marném pátrání na netu zkouším opětovně dotaz na svůj problém. P. Jasná i další odborníci, prosím moc o pomoc, jsem bezradná. Zaměstnanec při cestě do zahraničí z důvodu zpoždění v tuzemsku žádal o odškodnění. Jízdenky hradil kartou, přinesl pouze jízdenky na zahr.část a potvrzení Českých drah o přijetí tuzem.jízdenek (pův.doklad,pův.částka,datum vyřízení, důvod). Nyní nám ČD vyplatily odškodnění - poukázány částky formou "dobropisu" - doklad, který můžeme použít k zaplacení dalších jízdenek. Je to vlastně tiskopis používaný pro zahr.jízdné s nápisem dobropis a uvedením částky, platba hotově. Odškodnění nedosahuje výše požadované částky. Jízdné jsem účtovala na 512, reklamované na 315. Mohu zbytek nevyplacené reklamace dát na 512 (škoda to snad není)? A jak zaúčtovat dobropisy - poukázky na nákup jízdenek a následně jejich použití? Mohu to zaúčtovat na analytiku cenin nebo je to nějaký cenný papír? Nemám s tím zkušenosti a proto budu vděčná za rady a názory. Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).