Hlavní navigace

Reklamace

  • (neregistrovaný)

    17. 7. 2013 12:13

    Dobrý den,
    v současnosti řešíme s internetovým obchodem reklamaci, kterou nechtějí uznat.

    Společnost, která realizujew naši kuchyni objednala myčku přes internet (jsem partnerka majitele společnosti). Myčka poprvé dorazila poškozená, vůbec jsme ji nepřevzali. Podruhé byl obal v pořádku. K převzetí došlo v polovině února.
    Rekonstrukce kuchyně se protáhla, jelikož dodavatel nábytku opakovaně nedodal vše potřebné. K instalaci spotřebičů dochází tedy až nyní.
    Myčku jsme včera rozbalili a čelní panel je poškrábaný. Na vše jsou svědci a máme i obal.
    Siemens jako takový nemá s reklamací problém, odkázal nás však na internetový obchod jako prodejce.
    Internetový obchod vše zamítl s tím, že jsme povinni myčku rozbalit po převzetí. Jedná se však o vestavný spotřebič, který je vázán na dokončení kuchyně.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).