Hlavní navigace

Nespolehlivý zákazník-jeho osobní údaje

  • (neregistrovaný) 88.100.240.---

    16. 3. 2009 21:27

    Dobrý den,
    provozujeme internetový obchod. Již několikrát se nám stalo, že pošleme zboží na dobírku, kterou si však zákazník nevyzvedne. Zboží se vrátí zpět, poštovné nám ale nikdo nevrátí. Někteří obchodníci zveřejňují na svých stránkách seznam nespolehlivých zákazníků. Upřímně máme sto chutí to udělat také, ale máme pochyby ohledně zveřejnění jmen a adres výše zmíněných lotrů. Neradi bychom se dostali tímto krokem do konfliktu se zákonem. Jaký máte na toto názor? Existuje v tomto případě nějaká ochrana obchodníka, nebo zákon opět chrání jen nespolehlivé zákazníky?
    Děkuji za radu a přeji hezký večer.
    Eliška

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).