Hlavní navigace

Reklamace

  • (neregistrovaný) 94.199.40.---

    31. 8. 2009 13:25

    Dobrý den,v květnu jsem zakoupila koženkovou obuv a po necelých dvou měsících se mi boty ve špičce roztrhly. Šla jsem je do obchodu reklamovat. Paní v obchodě mi řekla, že to pošle na reklamaci, ale že mi to jen zalepí, že tohle se s koženskou stává a vzhledem k materiálu a ceně můžu být ráda, že mi vydržely dva měsíce. Za měsíc jsem si přišla do obchodu vyzvednout opravenou obuv. Opravené to nebylo, špičky byly stejně roztržené jako když jsem tam obuv nechávala. Paní mi opět zopakovala, že vzhledem k materiálu a ceně.. Nechala jsem jí tam obuv na druhou reklamaci - vada materiálu. Paní mi sdělila, že mi to nezreklamují, ale jak chci, ať si přijdu za 30 dní. Do reklamačního listu napsala i co požaduji - výměnu obuvi a nebo vrácení peněz.
    Je možné, aby mi vrátili neopravené zboží a řekli, že se reklamace nevztahuje na vadu materiálu? Jak mám dále postupovat? Mám vůbec šanci na výměnu nebo vrácení peněz?
    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).