Hlavní navigace

Obchodní zástupci

  • (neregistrovaný) 195.39.93.---

    10. 11. 2009 8:41

    Dobrý den,

    naši obchodní zástupci mají ve smlouvě, že veškeré náklady nese firma. (náklady na parkovné, mytí vozu - auto je v majetku firmy, kopírování, poštovné....).

    Já si to můžu dát do nákladů, ale můžu oficiálně udělat výdajový pokladní doklad na jméno toho obchodního zástupce nebo poslat na jeho účet, ale aby on si to nemusel zahrnovat do příjmů?

    On vše zaplatí ze svého a pak nám dá doklady a my mu je proplatíme.
    Myslím si, že můžu takto postupovat a on si to nemusí zahrnovat do příjmů.

    Je to tak?

    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).