Prosím o radu. Získali jsme od úp dotace , program "vzdělávejte se".Školení nám prováděla školící firma a taky jsme pořádali školení naším zaměstnancem. Při žádosti o uhrazení úřadem práce po nás ÚP chce v případě školení naším zaměstnancem interní doklad . Co se týče vyúčtování nákladů na školení jinými firmami v tom mám jasno, předpis dotací i jejich účtování je mi jasný. Pouze si nevím rady se školením vlastním zaměstnancem, který školení prováděl v rámci své pracovní doby a bez další smlouvy či dohody. Prosím zkušené, jak vykazujete ÚP toto školení vlastním zaměstnancem? Co jim dokládáte za interní doklad? Děkuji za radu
1. 2. 2010 8:56
Prosím o radu.
Získali jsme od úp dotace , program "vzdělávejte se".Školení nám prováděla školící firma a taky jsme pořádali školení naším zaměstnancem. Při žádosti o uhrazení úřadem práce po nás ÚP chce v případě školení naším zaměstnancem interní doklad . Co se týče vyúčtování nákladů na školení jinými firmami v tom mám jasno, předpis dotací i jejich účtování je mi jasný. Pouze si nevím rady se školením vlastním zaměstnancem, který školení prováděl v rámci své pracovní doby a bez další smlouvy či dohody. Prosím zkušené, jak vykazujete ÚP toto školení vlastním zaměstnancem? Co jim dokládáte za interní doklad?
Děkuji za radu