Dobrý den, moc prosím o radu, pokud má někdo zkušenosti s plátcovou pokladnou. V průběhu roku 2009 jsme změnili sídlo společnosti (pouze papírově), jinak pracovníci zůstali nadále ve stejném místě. Museli jsme se na dosavadní FÚ přihlásit k plátcově pokladně. Ostatní daně jsou ale již odváděny do jiného FÚ. Nyní dělám vyúčtování daně a řekla bych, že bych měla dělat dvojí vyúčtování. První bude s IČEM zaměstnavatele a za období před změnou sídla společnosti a druhé bude již s číslem plátcovi pokladny, za období s novým sídlem spolenčosti. Obě vyúčtování podám na ten samý FÚ, tam kde je plátcova pokladna? Snad jsem to napsala dost srozumitelně.
2. 2. 2010 14:05
Dobrý den, moc prosím o radu, pokud má někdo zkušenosti s plátcovou pokladnou. V průběhu roku 2009 jsme změnili sídlo společnosti (pouze papírově), jinak pracovníci zůstali nadále ve stejném místě. Museli jsme se na dosavadní FÚ přihlásit k plátcově pokladně. Ostatní daně jsou ale již odváděny do jiného FÚ. Nyní dělám vyúčtování daně a řekla bych, že bych měla dělat dvojí vyúčtování. První bude s IČEM zaměstnavatele a za období před změnou sídla společnosti a druhé bude již s číslem plátcovi pokladny, za období s novým sídlem spolenčosti. Obě vyúčtování podám na ten samý FÚ, tam kde je plátcova pokladna? Snad jsem to napsala dost srozumitelně.