dobrý den, na firemní majetek byla nařízena exekuce.Již v předcházejících USNESENÍCH ze soudu byly vyčísleny různé náklady - vždy bez DPH. Teď jsem dostala další papír PŘÍKAZ K ÚHRADĚ NÁKL. EXEKUCE, kde bylo vyčísleno u nákladů i DPH.ˇ Jedna účetní mě říkala, že náklady do účetnictví mám dávat až když je budu platit, tak jsem je nedávala a teď nevím zda jsem nepochybyla.Poraďte mě jak se to správně dělá. 1/zapsat náklady do účetnictví, hned jak dostanu Usnesení a dopočítám DPH./nevím jestli všechno podléhá DPH/ Pokud se případ táhne, tak náklady se dál navyšují. 2/ty různé odměny, poplatky, náklady soudu i exekutora jsou daňově uznatelné?!?!?
Na závěr zde v PŘíKAZU K ÚHRADĚ exekutor píše, že po provedené platbě na moje vyžádání vystaví daňový doklad.Tak opravdu nevím, kdy a jak se ty náklady dávají do účetnictví. Děkuji za rady. Réňa
24. 2. 2010 9:21
dobrý den,
na firemní majetek byla nařízena exekuce.Již v předcházejících USNESENÍCH ze soudu byly vyčísleny různé náklady - vždy bez DPH. Teď jsem dostala další papír PŘÍKAZ K ÚHRADĚ NÁKL. EXEKUCE, kde bylo vyčísleno u nákladů i DPH.ˇ
Jedna účetní mě říkala, že náklady do účetnictví mám dávat až když je budu platit, tak jsem je nedávala a teď nevím zda jsem nepochybyla.Poraďte mě jak se to správně dělá.
1/zapsat náklady do účetnictví, hned jak dostanu Usnesení a dopočítám DPH./nevím jestli všechno podléhá DPH/
Pokud se případ táhne, tak náklady se dál navyšují.
2/ty různé odměny, poplatky, náklady soudu i exekutora jsou daňově uznatelné?!?!?
Na závěr zde v PŘíKAZU K ÚHRADĚ exekutor píše, že po provedené platbě na moje vyžádání vystaví daňový doklad.Tak opravdu nevím, kdy a jak se ty náklady dávají do účetnictví.
Děkuji za rady. Réňa