Hlavní navigace

Auto pozáruční a záruční servis

  • (neregistrovaný) 85.70.152.---

    21. 7. 2010 21:33

    Dobrý den,
    otec si v autorizovaném servisu nechal opravit auto v pozáruční době. Za tuto opravu zaplatil. Do sedmi dnů auto vrátil s tím, že závada nebyla odstraněna.
    Servis auto přijal a uznal výtku mého otce. Auto je nyní v záruční opravě. V servisu dlouho nemohli přijít na závadu a stále oddalovali předání auta (několikrát slíbili určitý termín, ale pak zavolali, že závadu ještě neodstranili). V pátek 23.7. to bude již 30 kalendářních dní.
    Otci slíbili, že auto bude právě v pátek v pořádku.
    Chci se zeptat:
    1)Jak postupovat pokud auto nebude opraveno ani do 30ti dnů.
    2) Pokud auto otci předají s tím, že je v pořádku a následně zjistí, že oprava nebyl úspěšná.
    3) Zda je tato záruční oprava zpoplatněna. Otec již jedou zaplatil ( za neúspěšnou opravu).
    4)Auto-dodávku otec používá k podnikání a značně mu tato situace zkomplikoval práci. V servisu mu nabídli náhradní auto(také dodávku). Musel, ale odmítnout, nevyhovovalo mu. Plyne z toho nějaká náhrada škod-ušlého zisku..
    5) Má právo na nějakou slevu....
    Chci Vás požádat, zda by bylo možné zodpovědět mé otázky do pátku 23.7. do rána, aby šel otec do servisu připraven.
    Děkuji.
    S pozdravem
    Tereza Dundová

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).