1. Uzavřeli jsem zakázku cca na 100 000,-Kč dodali mat. odvedli práci , faktura byla v plné výši uhlrazena, ale protože jsem nedodrželi termín jednatel se dohodl se zákazníkem na slevě 10 000Kč ,kterou vyplatil v hotovosti oproti výdajovému dokladu, kde není uvedeno DPH a jsem plátci. Mně už dal jen doklad a já nevím jak správně zaúčtovat a co to DPH...
2. Jiný zákazník vrátil nepoužitý jím objednaný materiál , tak jsem jej vykoupily zpět za 70% z plné ceny, na toto zboží udělám dobropis kde do kolonky sleva dám 30 procent z plné částky je to tak OK?
24. 9. 2010 12:02
Dobrý den, prosím o radu zkušenějí účetní.
1. Uzavřeli jsem zakázku cca na 100 000,-Kč dodali mat. odvedli práci , faktura byla v plné výši uhlrazena, ale protože jsem nedodrželi termín jednatel se dohodl se zákazníkem na slevě 10 000Kč ,kterou vyplatil v hotovosti oproti výdajovému dokladu, kde není uvedeno DPH a jsem plátci. Mně už dal jen doklad a já nevím jak správně zaúčtovat a co to DPH...
2. Jiný zákazník vrátil nepoužitý jím objednaný materiál , tak jsem jej vykoupily zpět za 70% z plné ceny, na toto zboží udělám dobropis kde do kolonky sleva dám 30 procent z plné částky je to tak OK?
Díky moc za odpovědi ...