Dobrý den, poraďte mi někdo prosím, jestli je možné žádat navrácení peněz za neuskutečněný obchod? Objednala jsem si v eshopu zboží, do dvou dnů přišly peníze na účet, ale zboží se ke mně nedostalo ani po dvou týdnech. Prodávající mi tvrdí, že zásilku ztratila přepravní společnost a v momentě, když jsem požádala o číslo balíku, tak mi řekli, že přepravní společnost toto číslo zásilky zdeaktivovala. Z toho já osobně soudím, že chyba se stala na straně prodávajícího a na základě toho bych chtěla zpět své peníze. Je to možné? Děkuji za radu.
20. 10. 2010 10:21
Dobrý den, poraďte mi někdo prosím, jestli je možné žádat navrácení peněz za neuskutečněný obchod? Objednala jsem si v eshopu zboží, do dvou dnů přišly peníze na účet, ale zboží se ke mně nedostalo ani po dvou týdnech. Prodávající mi tvrdí, že zásilku ztratila přepravní společnost a v momentě, když jsem požádala o číslo balíku, tak mi řekli, že přepravní společnost toto číslo zásilky zdeaktivovala. Z toho já osobně soudím, že chyba se stala na straně prodávajícího a na základě toho bych chtěla zpět své peníze. Je to možné? Děkuji za radu.