Hlavní navigace

Vyslání zaměstnance - SR

  • (neregistrovaný) 193.165.74.---

    21. 6. 2011 14:36

    Dobrý den,
    prosím potřebuji poradit od nějaké mzdovky.

    Česká firma vysílá své zaměstnance na práce na Slovensku. Není to práce pro jinou zahraniční firmu. Vysílá je na své pracoviště, které má na Slovensku.
    Zaměstannci pracuji vždy 14 dnů na Slovensku a pak jsou 14 dnů doma. Bude to tak od února do listopadu. Každý rok. Platíme jim patřičné cestovní náhrady, které jim náleží pro SR.

    Nyní pracuji na žádosti na SSZ - Společná žádost zaměstnance a zaměstnavatele o vystavení....... Již vím, že co se týče sociálního pojištění, problém zde nebude. Zaměstnanec na dobu dvou měsíců každý rok přeruší práci v zahraničí.

    Ale jak je to se ZP a odvodem daně???
    Máme nějakou ohlašovací povinnost na finanční úřad, či zdravotní pojišťovny?
    Budeme za ně stále odvádět daž z příjmu i ZP zde v ČR?
    Nějak se nemůžu k ničemu dokousat a dopátrat.

    Moc děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).