Hlavní navigace

Nepotvrzený ODD

  • (neregistrovaný) 84.242.101.---

    1. 11. 2011 9:35

    Dobrý den, vystavila jsem v únoru 2011 fakturu na služby částka cca 3500Kč, v dubnu zákazník vypověděl naše služby a vystavila jsem ODD na nevyužité služby cca 3000Kč, rozdíl na doplacení dělá tedy 500,-. Bývalý zákazník nepotvrdil ani ODD, ani nedoplatil částku 500,-. Nyní tato firma už neexistuje(spojili se s jinou firmou) a zákazník nereaguje na mail, mobil zrušen. Pokud nedoplatí do konce 2011 a nepotvrdí ODD jak tento případ účetně vyřešit? Zaúčtováno mám 3500,- 311/602 a ODD 3000,- -311/-602. Děkuji za každý názor.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).