Hlavní navigace

Reklamace - účtování

  • (neregistrovaný) 212.65.219.---

    10. 11. 2011 8:34

    Dobrý den,

    v současné době účtujeme veškeré náklady na reklamaci na účet 315 a ve chvíli, kdy je reklamace uzavřena, se tyto náklady přeúčtují na příslušný nákladový účet. Takto to ve firmě fungovalo asi 6 let. Nyní auditoři požadují, abychom veškeré náklady účtovali rovnou do nákladů. Zatím si to neumíme nijak představit, jelikož na vyřízení reklamace máme 60 dní, tak by se mohlo klidně stát, že náklady budu mít v jenom měsíci a výnosy ve druhém.

    Poradí někdo, jak správně účtovat i s ohledem na časové rozlišení.

    Předem děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).